اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

استاندار هرمزگان:

تلفیق عناصر هنری کلید رونمایی از ثروت‌های هرمزگان است

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم قرارگیری این استان در محوریت افکار عمومی از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای، گفت: تلفیق عناصر هنری کلید رونمایی ثروت‌های هرمزگان و شکوفاسازی پتانسیل‌های آن است.

 تلفیق عناصر هنری کلید رونمایی از ثروت‌های هرمزگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، فریدون همتی عصر امروز در آئین آغاز به‌کار پروژه ساخت نخستین تله فیلم «گردشگری» با عنوان «باور بادگیرها» در جزیره قشم اظهار داشت: امام راحل(ره) بنیانگذار انقلاب و مردم، سازندگان ایران اسلامی هستند.

وی، تلفیق عناصر هنری را کلید رونمایی از ثروت‌های هرمزگان دانست و افزود: فرهنگ کهن ایران با اسلام به تکامل رسیده و هرمزگان، قطعه‌ای بزرگ و مهم از پازل فرهنگی ایران اسلامی است که از غنا و جاذبه شگرفی برخوردار است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان سرزمین فرصت‌ها است و از مجرای رسانه و فیلم‌سازی می‌توان آن را در محوریت افکار عمومی کشور و حتی بین‌الملل قرار داد تا از این طریق پتانسیل‌های این استان شکوفا شود. 

 تقویت حوزه هنر استان هرمزگان را از محرومیت شناختی خارج می‌کند

محمد آشوری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این آئین گفت: با وجود تمام تلاش‌های هنرمندان و حامیان اصحاب هنر همچنان برخی از دستاوردهای انقلاب مغفول مانده و این یکی از مظلومیت‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب از زبان هنر باید تقویت شود، اظهار داشت: هنر، حوزه نرم افزاری دستاوردهای انقلاب است و می‌بایست ظرفیت‌های پویا و بسیار موثر این حوزه را بیش از گذشته شناخت و از آن بهره گرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان تصریح کرد: تقویت حوزه هنری می‌تواند استان هرمزگان را از محرومیت شناختی خارج کند و با شناساندن جاذبه‌های گردشگری این استان، مردم را مجذوب هرمزگان کند.

 لزوم استقرار مرکز ویژه صدا و سیما در قشم

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه قشم نیز در این آئین افزود: هنر، موثر و ماندگارترین زبان برای مخاطبین بوده و متون دینی اسلام سرشار از هنر و هنرمندی است.

وی ادامه داد: از این رو دشمن با ایجاد امپراطوری رسانه‌ای جنگ رسانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و ما باید برای پیروزی در آن علاوه بر ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای جامعه از ظرفیت‌های بزرگ فضای مجازی و رسانه‌های همسو با ارزش‌های اسلامی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: جزیره قشم به‌واسطه گستردگی جغرافیایی و محتوای خبری پویا استعداد تولیدات رسانه‌ای شاخص را دارد و بر این مبنا انتظار است مرکز ویژه صدا و سیما با امکانات متناسب با پتانسیل‌ها در این جزیره استقرار یابد.

انتهای پیام/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول