اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رئیس اداره پست شهرستان زنجان:

تعرفه‌های پستی گران نشده است

رئیس اداره پست شهرستان زنجان از بهره‌مندی همه روستاهای استان زنجان از خدمات پستی خبر داد و گفت: از سال 94 تاکنون تعرفه‌های پستی گران نشده است.

تعرفه‌های پستی گران نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد جعفر تمیمی ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاورهای های چهل ساله انقلاب اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه 960 روستای استان زنجان از طریق دفاتر آی سی تی و یا نماینده پستی از خدمات پستی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر ساختار پست از حالت قدیمی و سنتی خارج شده و به سمت الکترونیکی شدن خدمات پیش رفته است.
رئیس اداره پست شهرستان زنجان با یادآوری تلاش پست زنجان برای یکسان‌سازی نشانی‌ها افزود: در این طرح با استانداردسازی آدرس‌ها کمک قابل توجهی با ادارات، مردم و به ویژه سازمان‌های خدمات رسان نظیر آتش‌نشانی و اورژانس خواهد شد که در این طرح یکسان سازی آدرس‌ها و کد پستی‌ها روی نقشه‌های هوایی جانمایی شده‌اند.
وی با بیان اینکه هم اکنون امکاناتی فراهم شده که مردم می‌توانند در منزل و محل کار قبض پستی صادر کنند، گفت: بعد از صدور قبض به صورت الکترونیکی بر اساس سیستمی که برنامه‌ریزی شده، همکاران ما از آدرس مطلع شده و به صورت رایگان مراجعه و مرسوله مورد نظر را برای توزیع دریافت می‌کنند.
 تمیمی با یاد آوری اینکه پست جمهوری اسلامی ایران زیر نظر سازمان جهانی پست فعالیت می‌کند و تمام استانداردهای این سازمان بین المللی را مورد توجه قرار می‌دهد، اظهار کرد: سال گذشته بر اساس رتبه‌بندی و گروه‌بندی سازمان جهانی پست، جمهوری اسلامی ایران توانست نشان نقره‌ای از سازمان بین المللی پست از بابت خدمات ارائه شده دریافت کند.
رئیس اداره پست شهرستان زنجان خاطر نشان کرد: به زودی خدمت جدید پستی برای توزیع در روز مرسولات به مقصد تهران در شهر زنجان راه‌اندازی خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر سریع‌ترین توزیع مرسولات به مقصد تهران در مراکز استان‌ها ساعت 10 صبح روز بعد است، اما با ارائه این خدمت جدید مرسوله‌ها به مقصد تهران در همان روز توزیع خواهند شد که قراردادهای لازم برای ارائه این خدمت نیز منعقد شده است.
 تمیمی در ادامه با یادآوری اینکه در حال حاضر سه دفتر پستی دولتی و 54 دفتر غیردولتی در سطح شهر زنجان در حال خدمت‌رسانی هستند، گفت: در حوزه خصوصی‌سازی هم تلاش کردیم تا در هر محله‌ای حداقل یک دفتر پستی داشته باشیم.
رئیس اداره پست شهرستان زنجان با بیان اینکه در سطح روستاهای استان 240 دفتر و در سطح شهر زنجان 60 دفتر آی سی تی موجود است، افزود: همچنین 140 نماینده پستی هم در روستاهای استان حضور دارند.
وی خاطر نشان کرد: نماینده‌های پستی فرد معرفی شده از اهالی روستا است که نماینده پست می‌شود و مرسوله‌های روستا را توزیع می‌کند.
تمیمی تاکید کرد: از سال 94 تعرفه‌های پستی تغییری نداشته است مگر اینکه خدمت جدیدی با قیمت جدیدی اضافه شود.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول