اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

در چهارمین روز ار دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در بخش مرکزی بندرخمیر

در چهارمين روز از دهه فجر و با حضور فرماندار بندرخمیر، چندین پروژه عمرانی با اعتبار 12 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در بخش مرکزی بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر بعداز ظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان اظهار داشت: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تقویت امید و بیان دستاوردهای نظام می‌باشد.

وی افزود: امروز و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، چندین طرح عمرانی در زمینه‌های توسعه و ساخت اماکن آموزشی و ورزشی و همچنین طرح اشتغال‌زایی با اعتباری حدود 12 میلیارد و 800 میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان خمیر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بندرخمیر در خصوص توسعه فضاهای آموزشی در این بخش گفت: توسعه دو کلاس درس در دبیرستان حضرت معصومه(س) و دبیرستان امیرکبیر در روستای بندرپل و همچنین افتتاح دبستان سه کلاسه در روستای کشار زیر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به‌صورت مشارکتی با خیرین از جمله طرح‌های آموزشی در این روز بوده است.

خواستار همچنین بر ساخت، توسعه و تجهیز و نوسازی فضاهای آموزشی در شهرستان تاکید کرد.

وی به افتتاح چمن مصنوعی روستای تهلو انگوران اشاره کرد و بیان داشت: این طرح با اعتباری حدود سه میلیارد ریال توسط اداره ورزش و جوانان در این روستا به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار بندرخمیر همچنین گفت: افتتاح طرح اشتغال‌زایی با اعتبار 650 میلیون ریال در روستای تهلو انگوران، افتتاح دو پروژه مسکن مدد جویی در روستای انگوران توسط بنیاد مسکن و بهزیستی با اعتبار 600 میلیون ریال، روشنایی معابر روستای کشار بالا با اعتبار بالغ بر دومیلیارد و 250 میلیون ریال و همچنین افتتاح دو واحد دارالقرآن در روستاهای شهرک علوی و کشار از دیگر پروژه‌هایی بود که در این روز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/88045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول