اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

با حضور اقشار مختلف مردم و سیاسیون

گرامیداشت یاد مرحوم محمدنبی حبیبی در یاسوج برگزار شد/تصاویر

با حضور اقشار مختلف مردم و سیاسیون گرامیداشت یاد مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در یاسوج برگزار شد.

گرامیداشت یاد مرحوم محمدنبی حبیبی در یاسوج برگزار شد/تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز و با حضور اقشار مختلف مردم و فعالان سیاسی به خصوص اعضای حزب مؤتلفه اسلامی مراسمی در مسجد امام حسن عسگری ترمینال شهر یاسوج برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت درگذشت مرحوم حبیبی به عنوان یکی از خادمان واقعی انقلاب که خدمات و مجاهدت‌های زیادی را از دوران قبل و بعد از انقلاب داشت اظهار کرد: ولایتمداری وجه غالب همه صفات مرحوم حبیبی بود که در سخت‌ترین لحظات و در همه تنگناها و مهجوریت‌ها هیچ گاه دست از حمایت و اطاعت محض از ولی فقیه زمانه برنداشت.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی با بیان این که اخلاق اسلامی و روحیه جهادی و انقلابی از دیگر مشخصات آن یار امام و رهبری بود افزود: در همه این چند دهه که با ایشان ارتباط داشتیم همواره از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب سخن می‌گفت و برای او به جز انقلاب و اسلام و مردم و جمهوری اسلامی هیچ چیز دیگری به این درجه از اهمیت نبود.

به گزارش فارس در این مراسم که همراه با تلاوت قرآن و سایر برنامه‌ها بود ستار هدایتخواه نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با برشمردن برخی از خصوصیات مرحوم محمدنبی حبیبی اظهار کرد: حبیبی در راه پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب زحمات زیادی متقبل شد و در زمینه حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن به مرحله خود آگاهی رسیده بود.

این فعال سیاسی و فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در همه مناصب و مسؤولیت‌هایی که قرار داشت به دنبال جاری کردن اهداف انقلاب در مسؤولیت‌ها بود و در همه سختی‌های مبارزات قبل از انقلاب به همراه سایر یاران و دوستان حضور مؤثر و خستگی‌ناپذیر داشت.

انتهای پیام/82009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول