اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان:

کشورهای منطقه در امتداد قدرت معنوی ایران هستند/ هنر وسیله انتقال انقلاب به نسل جوان

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با تأکید بر محاصره جهانی و هجمه‌های فرهنگی علیه انقلاب در طول ۴۰ سال گفت: امروز کشورهایی مانند یمن، بحرین، عراق و لبنان در امتداد قدرت معنوی ایران هستند.

کشورهای منطقه در امتداد قدرت معنوی ایران هستند/ هنر وسیله انتقال انقلاب به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ پاسدار کیا عاشوری عصر امروز در اختتامیه جشنواره استانی شعر و عکس بسیج هنرمندان گیلان با تسلیت ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: هنرمندان با خلق آثار خوب، خاک‌ریزهای فرهنگی کشور را استوار می‌کنند.

وی هنر را رساترین و نافذترین پیام‌رسان انقلاب عنوان کرد و افزود: هنرمندان با آفرینش آثار خوب خود به جامعه شورونشاط داده و درخشش ایجاد می‌کنند.

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان هنرمندان را سربازان و رزمندگان جبهه انقلابی دانست و گفت: خلق آثار انقلابی همچون شعر و عکس‌های خوب می‌تواند موجب ایستادگی این انقلاب در برابر هجمه فرهنگی دشمنان شود.

عاشوری با بیان اینکه هنر موجب انتقال فرهنگ به نسل جوان خواهد شد تصریح کرد: در نظام بین‌الملل هر کشوری که قدرت بیشتری داشته باشد جایگاه بالاتری دارد، قدرت در کشورها به دو دسته مادی و معنوی تقسیم می‌شود.

وی با تأکید بر محاصره جهانی و هجمه‌های فرهنگی علیه انقلاب در طول ۴۰ سال گفت: قدرت معنوی میزان نفوذ و اثرگذاری کشورها است که ایران پیش از انقلاب هیچ نفوذی نداشت اما امروز کشورهایی مانند یمن، بحرین، عراق و لبنان در امتداد قدرت معنوی ایران هستند.

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با اذعان به اینکه ایران پیش از انقلاب بعد لاینفک آمریکا و کشورهای غربی بود بیان کرد: بعد مادی به مؤلفه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی تقسیم‌بندی شده و قدرت مادی یک کشور را تشکیل داده و اقتدار و جایگاه آن کشور را در نظام بین‌الملل معرفی می‌کند.

عاشوری با بیان اینکه پیش از انقلاب ایران اختیاری در اداره کشور از خود نداشت افزود: عدم داشتن اختیار برای کشوری که خود دولت داشت، نشانه استثمار و استعماری بود که دُوَل غربی بر ایران داشتند تا جایی که کشورهای غربی معادن ما را استخراج می‌کردند و ما تنها واردکننده و استفاده‌کننده بودیم.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب غربی‌ها و منافقان داخلی می‌خواستند فرهنگ منحط غرب و بی‌بندوباری را وارد کشور کنند گفت: جوانان ما برای وطن و باورهای خویش و جلوگیری از این هجمه‌ها جان خود را فدا کردند و این انقلاب را پدید آوردند و امروز پس از ۴۰ سال این انقلاب مانا است.

معاون اقشار و متخصصین سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توانستیم در حوزه اقتصادی با تلاش جوانان ایران به‌جاهای خوبی برسیم تصریح کرد: ما توانستیم در تولید بنزین به خودکفایی برسیم و در تولید محصولات کشاورزی نیز به خودکفایی نسبی رسیدیم و جزو کشورهایی هستیم که عضو باشگاه هواوفضا هستند و جزو معدود کشورهایی که موفق به ساخت پهباد شدیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول