اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان‌شرقی:

در برخی از حوزه‌های جامعه از جمله گرانی ذهنیت روانی خیلی سالم نیست

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه امنیت وجه قابل لمس و وجه روحی دارد، گفت: اگر در برخی از حوزه‌های جامعه از جمله گرانی ذهنیت روانی خیلی سالم نیست در مقابل از امنیت با دو وجه خوب کشور روبه‌رو است جراکه مردم امنیت را لمس کرده و هم از لحاظ روانی به مردم آرامش داده است.

در برخی از حوزه‌های جامعه از جمله گرانی ذهنیت روانی خیلی سالم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی در تالار بیمارستان الغدیر تبریز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی امنیت ایران در منطقه و جهان، با وجود آشوب‌های موجود است. 

وی افزود: امنیت فعلی کشور و پیشرفت‌های در عرصه‌های علمی و فناوری از جمله بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب می‌باشد که این دو دستاورد مدیون رهبری و رشادت و شهادت نیروهای انتظامی کشور است. 

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: امنیت بر اساس سلسه مراتب نیازهای انسان، دومین نیاز مهم و حیاتی انسان قلمداد شده و دو وجه دارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت وجه قابل لمس و وجه روحی دارد، تصریح کرد: اگر در برخی از حوزه‌های جامعه از جمله گرانی ذهنیت روانی خیلی سالم نیست در مقابل از امنیت با دو وجه خوب کشور روبرو است جراکه مردم امنیت را لمس کرده و هم از لحاظ روانی به مردم آرامش داده است.

پورمحمدی ابراز کرد: توجه روحی در نیروی انتظامی دنبال می‌شود به طوریکه کارهای فرهنگی، تلاش برای آموزش و همکاری نیروی انتظامی با دانشگاه از جمله اقدامات نیروی انتظامی است.

وی متذکر شد: امنیت ایجاد شده توسط نیروی انتظامی مردم پایداری است و خود مردم را برای تحقق این امنیت همراهی کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه استان یک منطقه ویژه از لحاظ جغرافیایی و قومیتی است، تصریح کرد: با وجود شرایط ویژه استان می‌توان این خطه را جزو امن‌ترین استان‌ها نام برد. 

وی اذعان داشت: استان آذربایجان‌شرقی با وجود فراز و فرودهای موجود در کشور، همچنان استانی آرام بوده که این زیر سایه تلاش نیروهای انتظامی و مسلح می‌باشد. 

پورمحمدی خاطرنشان کرد: قطعا فرمانده جدید نیز مراتب کار فرمانده سابق نیروی انتظامی را دنبال خواهد کرد.

گزارش فارس حاکی از آن است که در این مراسم از زحمات بیش از سه سال سردار محسن حسن‌خانی قدردانی کرده و سردار حسین عبدی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول