اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

سرپرست سازمان صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد

پرداخت تسهیلات به طرح‌های فناورانه

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: به طرح‌های فناورانه از نوع توسعه کسب و کار، تحقیق و توسعه، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن موبایل و شرکت‌های نوپا تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به طرح‌های فناورانه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی گفت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری در توسعه، ارتقای کاربرد ارتباطات و فناوری اطلاعات، کیفیت تولیدات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، صدور کالاها، حمایت از طرح ها و پروژه‌های تحقیقاتی منتهی به تولید نمونه صنعتی یا آزمایشگاهی با شرایط ویژه تسهیلات پرداخت می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: نرخ این تسهیلات 4 تا 10 درصد بنا به شرایط و نوع طرح متغیر است.

وی اضافه کرد: افراد واجدالشرایط و دارنده مجوز در حوزه صنعت، معدن و تجارت می‌توانند جهت بهره‌مندی از این مزیت به واحد تسهیلات این سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

منزوی بیان کرد: طرح‌های فناورانه از نوع توسعه کسب وکار، تحقیق و توسعه، بازی‌های رایانه‌ای، اپلیکیشن موبایل و شرکت‌های نوپا مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول