اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

ملت‌های مختلف جهان عاشق امام راحل هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در بسیاری از کشورها مانند هندوستان انسان‌هایی هستند که عاشق امام بوده و هستند چراکه از امام خیر دیدند و این انقلاب خیر زیادی برای مردم داشته که یکی از آنها رونق محافل قرآنی بوده است.

ملت‌های مختلف جهان عاشق امام راحل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمد قمی ظهر امروز در همایش رویش‌های انقلاب در پرتو قرآن که به همت دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد با بیان اینکه عاشقی و محبت ادا در آوردنی نیست اظهار کرد: عاشقی باید در وجود انسان اتفاق بیفتد و انسانی که عاشق حق و حقیقت است دلداده مبدا همه مهربانی‌ها یعنی خداوند است اتفاقی در وجودش افتاده که نمی‌توان ادا درآورد.

وی افزود: قرآن خوبی را ادا در آوردنی نمی‌داند بلکه خوبی خود فرد خوب است که دل وی می‌تپد برای خداوند علم که شیدای خدا شده است.

رئیس سازمان تبلیغات کشور امام راحل را خود خوبی عنوان کرد و ادامه داد: امام کسی بود که دلش برای خدا می‌تپید و عاشق خدا بود و به همین خاطر به همه محبت می‌کند و این از سر محبت به خداوند عالم که اثر ایمان قلبی فرد به خداوند است.

این مسؤول اضافه کرد: جای ایمان و خوبی در قلب است که از دلدادگی به خدا شروع می شود و مهم‌ترین ثمر قرآن و مانوس شدن با آن این است که باب ارتباط مومنانه با خداوند را باز می کند.

قمی ادامه داد: در بسیاری از کشورهای دیگر مانند هندوستان انسان‌هایی هستند که عاشق امام بوده و هستند چراکه از امام خیر دیدند و این انقلاب خیر زیادی برای مردم داشته که یکی از آنها رونق محافل قرآنی بوده است.

وی گفت: طرح قرآن و انس با قرآن در زندگی ما باید جاری و ساری باشد تا خداوند حیات طیبه قرآنی نصیب ما کند تا بیشترین بهره‌ها را از قرآن به ما برساند.

انتهای پیام/86018/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول