اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری:

جناح‌های سیاسی با پرهیز از تفرقه پاسخ یاوه‌سرایی‌های دشمنان را بدهند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: کلمه وحدت باید حرف همه جناح‌های سیاسی باشد تا اینکه بر روی همه یاوه‌سرایی‌ها و سخن پراکنی‌های دشمنان خط بطلان کشیده شود.

جناح‌های سیاسی با پرهیز از تفرقه پاسخ یاوه‌سرایی‌های دشمنان را بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد اسماعیل سعیدی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش در رابطه با لزوم ایجاد وحدت در راهپیمایی 22 بهمن در بین سیاسیون کشور اظهار داشت: 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های اساسی دارد.
 

در راهپیمایی  22 بهمن و به‌کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب به ویژه دولتمردان آمریکایی در زمستان سال گذشته تبلیغات و هجمه‌های سنگینی علیه جمهوری اسلامی برای اینکه ایران جشن پیروزی انقلاب خود را نخواهد گرفت به‌کار گرفته بودند؛ اما به لطف خداوند و با حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی  22 بهمن و به‌کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گرفته خواهد شد.

نماینده مردم تبریز به لزوم ایجاد وحدت و پرهیز از اختلاف سلیقه‌ها در روز 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: کلمه وحدت باید حرف همه جناح‌های سیاسی باشد تا اینکه بر روی همه یاوه‌سرایی‌ها و سخن پراکنی‌های دشمنان خط بطلان کشیده شود.
 

 22 بهمن از شعارهای اختلاف برانگیز دوری شود

عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: کسانی که در درون نظام هستند و به انقلاب اعتقاد دارند، باید یا حضور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن هرچه فریاد دارند را بر سر آمریکا بزنند و از ایجاد شعارهای اختلاف‌انگیز دوری شود تا اینکه دشمنان از ایجاد این مسائل سوءاستفاده نکنند.

سعیدی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن روز تجلی اراده مردم در دفاع از آرمان‌های امام(ره) و انقلاب است و معتقدم ملت با حضور گسترده خود نسبت به سال‌های گذشته با شعارهای دشمن‌شکن و وحدت آفرین خود موجب ناامیدی دشمنان می‌شوند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول