اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:

ملت ایران در حفظ دستاوردهای انقلاب احساس مسؤولیت می‌کنند/ جشن 40 سالگی انقلاب پرشور برگزار می‌شود

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: مردم با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا اعلام خواهند کرد کشور، انقلاب و نظام خود را دوست دارند و برای حفظ دستاوردهای 40 ساله انقلاب بیش از گذشته احساس مسؤولیت می‌کنند.

ملت ایران در حفظ دستاوردهای انقلاب احساس مسؤولیت می‌کنند/ جشن 40 سالگی انقلاب پرشور برگزار می‌شود

محمد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه امسال حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از سال‌های گذشته پرشورتر خواهد بود اظهار کرد:‌ توطئه دشمنان علیه ایران هیچ گاه تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز با جنگ اقتصادی و تحریم‌ها می‌خواهد مردم از پای درآورد افزود: مردم با حضور پرشکوه خود به آمریکا اعلام خواهند کرد کشور، انقلاب و نظام خود را دوست دارند و برای حفظ دستاوردهای 40 ساله انقلاب بیش از گذشته احساس مسؤولیت می‌کنند.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با بیان اینکه مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که تحریم‌ها آبروی جهان استکبار را بیشتر زیر سؤال می‌برد تصریح کرد:‌ ما فریاد ظلم، اجحاف و قانون‌شکنی آمریکا را با حضور خود در 22 بهمن به جهانیان اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به جهان اعلام خواهند کرد دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان علیه جمهوری اسلامی کارگر نشده است و ملت همواره پشتیبان انقلاب خود هستند.

کاظمی با بیان اینکه امروز ندای حق‌طلبی و آزادی‌خواهی جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا رسیده است گفت: ملت ایران در روز 22 بهمن جلوه‌ای دیگر از شکوه و عزت را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/89033/ 20/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول