اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان از ملت ایران خواست با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند.

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان همدان از ملت ایران خواست با حضور گسترده و حماسی در راهپیمایی پرشکوه یوم‌الله 22 بهمن عزم راسخ خود را به نمایش بگذارند.

در این بیانیه آمده است:

در چنین روز فرخنده‌ای (22 بهمن) حق بر باطل و جنود رحمانى بر اولیاى شیطان و حزب‌اللَّه بر طاغوت و طاغوتیان غلبه نمود و حکومت عدل اسلامى مستقر شد و دست انتقام حق از آستین ملت رزمنده ایران بیرون آمد و نصرت اعجازآمیز اسلام بر کفر تحقق یافت. (صحیفه امام، ج12، ص46)

اراده خداوند بر این قرار گرفت تا بار دیگر ناکامی 40 ساله دشمنان در محاسبات و هزینه‌های کلان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بر جهانیان آشکار شود و در آستانه برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایران عزیز، رجزخوانی یاوه‌گویانه دشمن در این جنگ تمام‌عیار اقتصادی نظام سلطه و ایجاد فشار و تحریک افراد در شرایط سخت اقتصادى و سازماندهى براى ایجاد اغتشاش در کشور در راستای القای ناکارآمدی نظام و جدایى مردم از حکومت رنگ ببازد و تأییدات غیبى الهى از این ایستادگی و مقاومت مردمی را در استمرار 40 ساله تجلى حکومت الله در روى زمین بر همگان ثابت نماید و پیروزى انقلاب اسلامى را نمادى از به رخ کشیدن قدرت و عظمت و سلطه الهى بر مستکبران عالم و ظهور و سیطره مکر الهى را برای جهانیان یادآور شود.

زمانی که نظام شاهنشاهى منحوس پهلوی با سرکوبگری تمام‌عیار مردم کشورش ذلیلانه نوکر محض مستکبران و پاسبان منافع آنها در منطقه بود و با وجود درآمد سرشار نفتی قبل از انقلاب، حضور 25 ساله آمریکایی‌ها در ایران جز وابستگی، حقارت، فقر مطلق فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و عقب ماندگی نداشت، حدوث و سربلند کردن جمهورى اسلامى نشانه‌هایى از اعجاز الهى در زمین بود که با دمیدن روح توکل بر خدا و خودباورى در مردم تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) فردی از سلاله نبی مکرم اسلام پرچمدار توحید و حق‌طلبی، توانست از نهایت وابستگی و عقب ماندگی رها گردد و با تحقق شعار «نه شرقی، نه غربی»، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» الگویی برای تمام آزادیخواهان جهان شود.

وضعیت فعلی کشور و روند اقتصادی خانواده‌های ایرانیان غیرتمند شایسته آنها نیست بنابراین از مسوولان خواستار تلاش مضاعف برای بهبود وضع اقتصادی کشور هستیم.

اکنون در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید برخی از مدیران ناکارآمد نظام از خواب غفلت بیدار شوند و با جذب نخبگان و جوانان شایسته و بها دادن به ظرفیت‌های آنها مسیر اعتلای انقلاب را تقویت سازند. اکنون فرصتی به وجود آمده تا به بهانه این ایام خجسته یاد و خاطره همه آزادی‌خواهان و عدالت‌جویانی که دل در گرو پیشرفت و امنیت کشور نموده بودند را گرامی بداریم.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول