اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

فعالیت 23 نود معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: بورس منطقه‌ای زنجان با فعال بودن 23 نود معاملاتی و 11 دفتر پذیرش در استان زنجان در حوزه معاملات اوراق بهادار با نظارت و بازرسی بورس منطقه‌ای به سهامداران و شهروندان ارائه خدمات می‌کند.

فعالیت 23 نود معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان

مهرداد محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن اشاره به زمان آغاز فعالیت بورس منطقه‌ای زنجان اظهار کرد: تالار بورس زنجان، فعالیت خود را در 20 بهمن 1383 آغاز کرده است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان افزود: در حال حاضر بورس منطقه‌ای زنجان با فعال بودن 23 نود معاملاتی و 11 دفتر پذیرش در استان زنجان و شهرستان ابهر در حوزه معاملات اوراق بهادار با نظارت و بازرسی بورس منطقه‌ای به سهامداران و شهروندان ارائه خدمات می‌کند.

وی گفت: همچنین سایر خدمات سهامداری از جمله استعلامات دولتی، توقیف و انتقال، انسداد و رفع انسداد سهام، اعلام پرتفوی، اسناد خزانه و ... همچنین پشتیبانی فنی از سامانه معاملات کارگزاران استان توسط همکاران بورس زنجان صورت می‌گیرد.

محبی با اشاره به حجم معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان گفت: در سال 1384 ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای زنجان 367 میلیارد ریال بود که در 10 ماهه سال‌جاری این رقم به 21 هزار و 113 میلیارد ریال رسیده است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان همچنین به تعداد کدهای جدید صادره از سال 1384 تا پایان دی امسال اشاره کرد و گفت: مجموع کدهای صادره طی این سالیان 57 هزار و 958 عدد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت به منظور ارتقای سطح دانش سهامداری در بازار سرمایه، تالار بورس زنجان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرده است.

محبی با اشاره به اینکه از اواخر سال 1383 تا اواخر دی‌ماه 1397، بیش از 15 هزار نفرساعت کلاس‌های آموزشی و کارگاه آموزشی برگزار شده است، اضافه کرد: همچنین در زمینه رفع مشکلات حقوقی در مجموع  9 هزار و 877 اقدام صورت پذیرفته است.

مدیر بورس منطقه‌ای زنجان گفت: طبق اطلاعیه  شرکت سپرده‌گذاری و تسویه وجوه در تاریخ 21 شهریور 97 همه امورات مربوط به مراجع قضایی از جمله توقیف، استعلام، رفع توقیف، انتقال و... پذیرش نامه‌های قضایی در تالارهای  مناطق صورت نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول