اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فرماندار هشترود:

یک میلیون نفر هشترودی در خارج از شهرستان زندگی می‌کنند

فرماندار هشترود گفت: یک میلیون نفر هشترودی الان در خارج از این شهرستان زندگی می‌کنند.

یک میلیون نفر هشترودی در خارج از شهرستان زندگی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود امین امینیان امشب در جلسه توسعه شهرستان هشترود به قابلیت‌های این شهرستان در حوزه آب، کشاورزی، معدن و گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: با هر سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها حمایت مالی خواهد شد.

وی گفت: یک میلیون نفر هشترودی الان در خارج از این شهرستان زندگی می‌کنند و عدم توجه به  این شهرستان در سال‌های گذشته متاسفانه این شهرستان با منفی 1.23 به عنوان مهاجرت فرست‌ترین شهر استان و با 24.32 درصد به عنوان بالاترین نرخ بیکاری در استان را دارد.

فرماندار هشترود نبود صنایع تبدیلی، نبود مجتمع فرهنگی در هشترود، نبود اداره هواشناسی و استخراج معادن به صورت خام را از مشکلات این شهرستان برشمرد.

حجت السلام علی رحیمی امام جمعه شهرستان هشترود نیز در این نشست رائه خدمات انقلاب در هشترود را چشمگیر دانست و گفت: تمام زیرساخت های هشترود پس از پیروزی انقلاب رخ داده است.

وی با دعوت از مردم به راهپیمایی 22 بهمن افزود: شرکت گسترده در این راهپیمایی دشمنان را مایوس خواهد کرد و نقشه های شومشان را نقش بر آب خواهیم کرد.

استاندار در این سفر کلنگ مجتمع فولاد مهر دماوند شهرستان هشترود را به زمین زد.

مجتمع فولاد دماوند هشترود به متراژ ۱۰۰ هزار متر مربع با حجم سرمایه گذاری 1100 میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم برای ۳۵۰ نفر و غیر مستقیم ۳۵۰۰ نفر خواهد بود.

استاندار همچنین پیاده رو خیابان واحدی جنوبی بطول 1200 متر با هزینه 250 میلیون تومان با مشارکت اصناف و کسبه را نیز افتتاح کرد.

استاندار در ادامه سفر خود با حضور در منزل شهید حاتم حسن پور اولین شهید کم سن و سال هشترود با 15 سال ازمادر ایشان عیادت کرد.

پورمحمدی همچنین با حضور در مسجد تاریخی جامع هشترود ازنزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کرد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول