اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با فارس:

حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی نشان داد مسؤولان آمریکا در توهم به سر می‌برند

کارشناسی سیاسی گفت: حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تودهنی محکمی به دشمنان بود و این مسأله نشان داد آمریکایی‌ها در توهم به سر می‌برند.

حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی نشان داد مسؤولان آمریکا در توهم به سر می‌برند

محمدحسن قدیری ابیانه، کارشناس مسائل سیاسی، درگفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به حضور کم نظیر مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی علی رغم همه مشکلات اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن که بسیار پرشور و در اوج تهدیدات و تحریم ها بود، نشان از این است که مردم از انقلاب شان حمایت می کنند و این مشکلات اقتصادی را پای نظام و اسلام نمی‌گذارند.

وی افزود:‌ این راهپیمایی درحالی انجام شد که ترامپ، جان بولتون و پومپئو؛ ‌مقامات عالی‌رتبه آمریکایی پیش‌بینی کرده بودند که انقلاب اسلامی، ۴۰ سالگی خودش را نخواهد دید و حتی جان بولتون به سرکرده منافقین وعده داده بود که به جای سالگرد انقلاب اسلامی، جشن ریاست جمهوری مریم رجوی را در تهران برگزار خواهند کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد:‌ حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، تودهنی محکمی به دشمنان بود و این مسأله نشان داد که آمریکایی‌ها در توهم به سر می‌برند.

وی بیان کرد‌: حضور پرشکوهمند ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب شد تا آمریکایی ها و اذنابش، متحدان و تروریست های معارض انقلاب اسلامی را ناامید کند و این حضور نشان دهنده آن بود که دشمنان نمی توانند با فشار اقتصادی کشور، انقلاب را از مسیر خود دور کنند و مردم را در راستای حمایت از نظام باز دارند. در واقع این راهپیمایی، پیروزی بزرگ تاریخی در مقطع کنونی برای ملت ما به شمار می رود.

قدیری ابیانه با اشاره به این موضوع مبنی بر اینکه رسالت مسئولان کشور همیشه و در همه حال سنگین است؛ گفت:‌ مسئولان موظف هستند تا تمام توان خویش را برای بهبود وضعیت اقتصادی به کار بگیرند و هیچ عاقلی نمی تواند و نباید سبب کوتاهی آنها در انجام وظایف خودشان شود.

وی ادامه داد:‌ حضور پرشکوهمند ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که مردم حول محور ولایت متحدند و البته آقای رئیس جمهور هم در سخنرانی اش به این مسأله اشاره کرد و طبیعتا انتظار می رود که دولت به این بیان خود پایبند باشد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اولویت ها و مؤلفه های ورود به دهه پنجم انقلاب گفت:‌ واقعیت این است که 15 درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم هاست. بقیه ناشی از سیاست‌‌های غلط مدیران و بخش اندکی نیز به خود مردم برمی گردد که باید در انتخاب مسئولان دقت کنند.

وی افزود: مردم در انتخاب مسئولان باید بدانند که انتخاب آنها در وضعیت اقتصادی کشور تأثیرگذار است و باید کسانی را برگزینند که به آرمان های انقلاب وفادار بوده و مسیری که امام و رهبری تعیین می‌کنند، با قاطعیت طی کنند. همچنین کسانی باید در رأس امور باشند و مسئولیت برعهده بگیرند که همچون مردم ایران، نسبت به آمریکا موضع قاطعانه داشته باشند و مغلوب دشمن شوند.

قدیری ابیانه اظهار کرد:‌کسانی که هم اکنون در رأس کار هستند، باید چشم دوختن به بیگانگان را کنار بگذارند و بدانند که ملت ایران به خاطر مشکلات اقتصادی تسلیم زیاده خواهی آمریکا نمی شوند. همچنین مردم نیز باید خود را در همه امور مؤثر بدانند.

وی ادامه داد:‌  اهتمام و مشارکت باید در زمینه کار و تولید، پرهیز از اسراف،‌ ترجیح خرید کالای ایرانی نسبت به خارجی و در یک کلمه اهتمام به انجام شعارهایی که سالانه به انتخاب مقام معظم رهبری انجام می شود، باشد و اینها محورهایی است که کلید واقعی پیشرفت کشور به شمار می روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول