اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

در گفت‌وگو با فارس مطرح شد

اهدای موقوفه 5 میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی در زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اهدای موقوفه 5 میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی خبر داد.

اهدای موقوفه 5 میلیارد ریالی برای کمک به بیماران سرطانی در زنجان

 حجت‌الاسلام جعفر جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که اوقاف به عنوان متولی موقوفات در نظر دارد، توسعه موقوفات با ترویج فرهنگ وقف در جامعه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار و 700 موقوفه در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: بیشترین موقوفات مربوط به عزاداری برای ائمه معصومان (ع) است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه اوقاف در توسعه موقوفات توجه به بحث سلامت بوده است، اضافه کرد: استان زنجان خاستگاه بسیاری از واقفان خیراندیش است و در این استان حوزه سلامت ۲۵درصد از مجموع موقوفات را به خود اختصاص داده است.

جنتی با بیان اینکه در حال حاضر 18 موقوفه سلامت در استان زنجان وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موقوفات طی چند روز اخیر و برای کمک به بیماران سرطانی وقف شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: این موقوفه دارای ارزش 5 میلیارد ریالی بوده و عواید آن در کمک به این بیماران هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین موقوفات در حوزه سلامت موقوفه هوشمند است، تصریح کرد: این موقوفه توسط واقف خیراندیش یوسف هوشمند در سال ۱۳۶۷ اهدا شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول