اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مادر شهید مدافع حرم:

برخی‌ها تذکر حجاب می‌دهند که اصلا مقید به حجاب نیستند

مادر شهید مدافع حرم صادق عدالت اکبری با ابراز تاسف از اینکه گاها در اداره‌ها آنهایی که مقید به رعایت شئونات اسلامی نیستند، تذکر حجاب و رعایت آن را می‌دهند، گفت: برای نمونه شرکت هوایی با وضعیت نامناسب حجاب پشت میکروفون ایستاده و می‌گوید لطفا شئونات اسلامی را رعایت کنید درحالیکه این کار به جز تمسخر چیزی در بر ندارد.

برخی‌ها تذکر حجاب می‌دهند که اصلا مقید به حجاب نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، خانم غفوری پیش از ظهر امروز در همایش فعالان فرهنگی بانوان با عنوان " نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اقشار تاثیرگذار حوزه بانوان" اظهار کرد: به نظر بنده باید جامعه از فعالیت‌های تبلیغات اسلامی آشنا شوند و نباید مغفول از این موضوع ماند چراکه به نظر می‌رسد فعالیت‌های تبلیغات اسلامی و حیطه وظایف آنها در جامعه روشن نیست.

مادر شهید صادق عدالت اکبری با بیان اینکه گاها ما مبتلا به مجالس زنانه هستیم که بدون علم در مراسمات شروع به حرف‌هایی می‌زنند، گفت: آیا همه این مبلغین زیر نظر سازمان هستند یا نه؟

وی ادامه داد: برخی از زنان یک میکروفون خریده و با صدای دلنشین در مراسم‌های زنانه شروع به سرگرم کردن مراسمات می‌کنند که متاسفانه برخی‌ از این زنان با قصد انحراف دین وارد این مجالس می‌شود.

وی تاکید کرد: ای کاش نظارت روی این زنان داشته باشیم تا انحرافات و صدمه به باورها نزنند.

عضو جمعیت بانوان فرهیخته استان با تاکید بر اینکه باید مبلغین آموزش‌های بهینه و به روز ببینند، تصریح کرد: چراکه جوانان ما نیاز به این مسائل دارد و باید به نحو احسن احکام و مبانی اسلامی توسط متخصصان تبیین شود.

وی با بیان اینکه بنده فرهنگی هستم و گاها در اوقات فراغت دانش‌آموزان به دنبال مبلغین باسواد و عالم هستم، توضیح داد: متاسفانه یا این مبلغه‌ها وقت نمی‌دهند و یا با هزینه‌های بسیار بالا مدیریت مجالس می‌کنند که تامین هزینه برای ما میسر نیست.

غفوری با ابراز تاسف از اینکه گاها در اداره‌ها آنهایی که مقید به رعایت شئونات اسلامی نیستند، تذکر حجاب و رعایت آن را می‌دهند، تصریح کرد: برای نمونه شرکت هوایی با وضعیت نامناسب حجاب پشت میکروفون ایستاده و می‌گوید لطفا شئونات اسلامی را رعایت کنید درحالیکه این کار به جز تمسخر چیزی در بر ندارد.

وی ادامه داد: در برخی اداره‌ها نیز کارمندی با وضعیت پوشش نامناسب و آرایش، کنار بنری ایستاده که تذکر در مورد حجاب می‌دهد.

این مادر شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: متاسفانه همه چی در قالب شعار و رفع تکلیف رفته است.

وی متذکر شد: در بخش فرهنگی از ظرفیت دانشگاهیان فرهنگیان استفاده شود  چراکه همه مردم از مدارس بیرون می‌آیند  و این مدارس توسط معلمان تربیت می‌شود.

غفوری با اشاره به وصیت‌نامه دو سطری فرزند خود "صادق عدالت اکبری" گفت: البته حرف‌های زیادی در وصیت‌نامه دو سطری پسرم بود به طوریکه او در این وصیت گفته است که سلام من را به مقام معظم رهبری برسانید و به ایشان بگویید که شرمنده‌ام از ایشان که بیش از یک جان نداشتم تا در راه اسلام انقلاب فدا کنم.

وی در پایان گفت: ولایی زیستن سفارش شهدا بوده که امیدواریم خداوند عنایت دهد تا همیشه ولایی بوده و بمانیم.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول