اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

دین خود به نظام را ادا می‌كنم

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بيان اينكه حضور پرشور و حماسه‌آفرین مردم خون تازه‌ای در کالبد کشور بود گفت: در دوران مسئوليتم دین خود را به نظام ادا می‌كنم.

دین خود به نظام را ادا می‌كنم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مصطفی آزادبخت در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: آغاز مسؤولیتم را که با آغاز دهه پنجم انقلاب تقارن پیدا کرد را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: ما همه اعتقاد داریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم اصل و اساس هستند و با راهپیمایی 22 بهمن روح تازه‌ای در کشور دمیده شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مردم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری حماسه‌ای بزرگ خلق کردند تصریح کرد: اعتقاد داریم شهیدان پشتیبان گرانقدری برای جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه هنوز فراموش نکردیم حدود 6 هزار نفر از شهدا هنوز به کشور بازنگشتند ادامه داد: امیدوارم در دوره مسؤولیتم دین خود را به نظام ادا کنم.

آزادبخت با بیان اینکه دلخوشی و دلگرمی ما تجربه بسیار استاندار در حوزه سیاسی ـ امنیتی است خاطرنشان کرد: به هرکسی که «یا علی» بگوییم با تمام توان به پیش می‌رویم، قول می‌دهم سیاست‌های استاندار که همان سیاست‌های دولت تدبیر وامید است را پیش ببرم.

وی با اشاره به اینکه فرماندارانی بی‌نظیر و توانمند در استان همدان داریم گفت: آقای الماسی نیز از نیروهای خوشفکر و توانمند هستند که استاندار نیز تأکید کرد که از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ با احزاب و اصحاب رسانه‌ خواهیم داشت اظهار کرد: توفیقی خواهد بود که با اصحاب رسانه نیز به خوبی ارتباط برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان سربازی پای کار در خدمت مردم هستم افزود: با همه مجموعه تلاش خواهم کرد که ارتباطی کاری و نزدیکی داشته باشم.

آزادبخت با بیان اینکه تأخیر در اول جلسه به دلیل بی‌نظمی نبود تصریح کرد: می‌خواستم زودتر حاضر شوم ولی به گمان اینکه عجله دارم اعلام کردند که در دفتر باشم تا اطلاع دهند.

مدت مسؤولیت مهم نیست، کیفیت کار اهمیت دارد

سرپرست سابق معاونت سیاسی امنیتی استانداری همدان نیز اظهار کرد: دوران مسؤولیت گذار و زودگذر است و نوع نگاه افراد به این مسؤولیت‌ها مهم است.

ابوالقاسم الماسی افزود: اگر نگاه عملگرایی و خدمت به مردم باشد بهترین سود را خواهیم برد حتی اگر دوران مسؤولیت کوتاه باشد.

وی با بیان اینکه همه حوزه‌های معاونت سیاسی مهم و حائز اهمیت است تصریح کرد: باید در همه عرصه‌های یک مدیریت ماندگار از خود به یادگار گذاشت.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری همدان با اشاره به اینکه نگاه متعهدانه برای انجام بهینه مسؤولیت در حوزه معاونت سیاسی لازم است ادامه داد: همواره با یک نگاه اخلاقی و ارزشی به مسؤولیت‌ها نگاه کردم و متعهدانه به وظایف خود عمل کردم.

وی با بیان اینکه در زمان دولت اصلاحات در حوزه اداره کل دفتر امور اجتماعی کار کردم خاطرنشان کرد: زمان دولت آقای احمدی‌نژاد مورد بی‌مهری قرار گرفتم و چند ماه در راهروهای استانداری پرسه می‌زدم اما در نهایت در پستی که علاقه نداشتم مشغول شدم اما با توجه به نگاه متعهدانه تلاش کردم و به گفته طرفداران دولت نهم و دهم بهترین عملکرد را به جا گذاشتم.

الماسی با اشاره به اینکه در دولت آقای روحانی نیز در کنار همه مسؤولان حضور داشتم گفت: جایگاه برای من مهم نیست و آنچه حائز اهمیت است همین تعهد و نگاه عملگرانه است.

وی آزادبخت را مدیری توانمند و آشنا به امور مختلف دانست و انتصاب وی را جای خوشحالی دانست.

انتهای پیام/89040/ 30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول