اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و توسط گروه «سپید و سیاه»

«کالبدشکافی یک اتفاق» به روی صحنه می‌رود

در بخش خیابانی سی و هفتمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نمایش «کالبدشکافی یک اتفاق» توسط گروه «سپید و سیاه» و به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی به روی صحنه می‌رود.

«کالبدشکافی یک اتفاق» به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در حالی از 21 بهمن ماه و به میزبانی شهر تهران در حال برگزاری است که گروه «سپید و سیاه» به سرپرستی مهدی حبیبی، هنرمند ملایری‌الاصل امسال نیز با نمایش «کالبدشکافی یک اتفاق» در بخش خیابانی این دوره از جشنواره حضور دارد.

در همین رابطه مهدی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: نمایش خیابانی «کالبدشکافی یک اتفاق» به نویسندگی و کارگردانی بنده مردادماه امسال و در سومین دوره جشنواره نمایش‌های خیابانی شهروند سقز توانست به عنوان نمایش برتر انتخاب و به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

وی گفت: این نمایش در این جشنواره موفق به کسب جایزه اول در بخش‌های کارگردانی، نویسندگی، بازیگری مرد، بازیگری زن، طراحی لباس و همچنین طراحی صحنه شده بود و در نهایت هم به عنوان کار برتر این جشنواره به فجر امسال راه پیدا کرد.

این هنرمند همدانی با ابراز  خرسندی از اینکه امسال نیز در رویداد مهم جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارد ادامه داد: گروه نمایشی سپید و سیاه، در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان نماینده استان البرز و شهرستان کرج حضور داشته و نمایش «کالبدشکافی یک اتفاق» را سه بار بروی صحنه خواهد برد که نخستین اجرای ما ساعت 16 روز جمعه بیست و ششم بهمن ماه در محل تئاتر شهر تهران خواهد بود.

حبیبی با بیان اینکه مهمترین دستاورد برای گروه ما این است که مخاطب با نمایش ارتباط مناسبی برقرار کند و نمایش بتواند در ذهن آنها ماندگار باشد افزود: این نمایش یک کار کاملاً اجتماعی بوده که به مسائل روز جامعه ما می پردازد، مسائلی که معمولاً همه اقشار جامعه با آن درگیر هستند و در این کار سعی داریم با پرداختن به این موارد بر کسب روزی حلال برای خانواده‌ها و اثرات آن تاکید کنیم.

سرپرست گروه نمایشی «سپید و سیاه» ضمن معرفی عوامل این نمایش گفت: در نمایش «کالبدشکافی یک اتفاق» هنرمندانی همچون نرگس خاک‌کار، مهدی و هوراد حببیی، مصطفی کولیوندی، حامد زنگنه، سجاد عبدلی، محدثه غفاری، فاطمه همراهی به ایفای نقش می‌پردازند.

وی تصریح کرد: نمایش «کالبدشکافی یک اتفاق» در این دوره از جشنواره با 23 نمایش دیگر از سطح کشور در بخش خیابانی به رقابت خواهد پرداخت که داوران این بخش را نیز رحمت‌الله امینی، علیرضا استادی و خانم گلبرگ ابوترابیان تشکیل داده‌اند که امیدوارم این جشنواره با پایان خوشی برای همه گروه‌های شرکت‌کننده همراه باشد و در نهایت گروه‌هایی که تلاش بیشتری کرده اند بتوانند به حق خود برسند.

انتهای پیام / 89041/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول