اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مسوول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کردستان:

14 هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند

مسوول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان گفت: 14 هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند.

14 هزار دانش‌آموز کردستانی از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند

محمدمیکاییل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌ فرهنگی و تربیتی راهیان نور، ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان دوره اول متوسطه کردستان با شرکت در اردوی یک روزه از یادمان‌های دفاع مقدس استان بازدید کردند.

وی افزود: براساس اجرای مصوبات ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان و کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان کنگره ۵۴۰۰ شهید مظلوم کردستان و به منظور آشنایی دانش‌آموزان دوره اول متوسطه استان با فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای ایجاد تحکیم در پیوند عاطفی و روانی دانش‌آموزان با شهدای گرانقدر، اردوهای یک روزه به صورت درون شهری و مدرسه محور همزمان با آغاز جشن‌های چهل سالگی انقلاب برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه تعداد ۱۴ هزار نفر از دانش‌آموزان متوسطه اول نواحی یک و دو سنندج و شهرستان‌های مریوان و بانه از تاریخ ۱۳ تا ۲۴ بهمن ۹۷ به یادمان‌های دفاع مقدس در شهر های سنندج، مریوان و بانه اعزام و از این اماکن بازدید کردند.

مسوول دبیرخانه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان کردستان اضافه کرد: این برنامه فرهنگی و تربیتی با همکاری سپاه بیت‌المقدس کردستان و آموزش و پرورش استان  کردستان برگزار شد و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

احمدی اعلام کرد: علاوه بر بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس، در مسیر نیز برنامه‌های فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرا و مدیران و مربیان مدارس نیز دانش‌آموزان را همراهی کردند.

وی اضافه کرد: در سال‌های گذشته بخش اعظمی از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان در حرکتی پر شور به یادمان‌های دفاع مقدس در شمال غرب، غرب و جنوب اعزام شدند و امسال به منظور آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های متعالی دفاع مقدس و ترویج روحیه ایمان، سلحشوری، رشادت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا، برنامه بازدید یک روزه دانش‌آموزان متوسطه اول از یادمان های درون شهری برنامه ریزی و در ایام الله دهه مبارک فجر انجام شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول