اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عضو هیات رئیسه مجلس:

اقدام تروریستی خاش اثبات مظلومیت ملت ایران است/ عاملان اصلی این جنایت همان حامیان تحریم ملت ایران هستند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان این که ملت ایران در طول ۴۰ ساله اخیر قربانی جنایات تروریستی بوده است، گفت: این اقدام کور در آستانه برگزاری نشست مضحک ورشو نشانه همدستی تروریست‌ها با عاملان و بانیان تحریم بر علیه ملت ایران است

اقدام تروریستی خاش اثبات مظلومیت ملت ایران است/ عاملان اصلی این جنایت همان حامیان تحریم ملت ایران هستند

محمد آشوری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان این که ملت ایران در طول ۴۰ ساله اخیر قربانی جنایات تروریستی بوده است، اظهار داشت: این اقدام کور در آستانه برگزاری نشست مضحک ورشو نشانه همدستی تروریست‌ها با عاملان و بانیان تحریم بر علیه ملت ایران است.

وی افزود: مدافعان وطن‌مان با نثار خون پاک و مطهرشان همواره الهام‌بخش اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده‌اند و بدون شک عاملان این جنایت، به سرای اعمال‌شان خواهند رسید.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: تروریست‌ها تلاش زیادی برای ناامن‌سازی کشور در ماه‌های اخیر داشته‌اند اما با هوشیاری عمومی در جامعه و تلاش‌های بی‌دریغ دستگاه‌های امنیتی کشور ناکام ماندند و اقدام تروریستی شب گذشته و شهادت جمعی از فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران نشانه روشن دیگری بر عمق کینه دشمنان از حضور با صلابت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

آشوری تاکید کرد: هوشیاری و انسجام مردم ایران دفع‌کننده هر توطئه‌ای در مسیر انقلاب اسلامی بوده است و سرنوشت این گروه‌های تروریستی نیز به مانند اسلاف‌شان جز نابودی نخواهد بود.

انتهای پیام/88037/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول