اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

مأموریت نفوذی‌ها دلسرد کردن مردم و ایجاد ناامیدی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دشمن با تمام توان در حال فعالیت علیه ایران اسلامی است و با تمام قوا ورود پیدا کرده است گفت: مأموریت نفوذی‌ها در داخل نیز دلسرد کردن مردم است.

 مأموریت نفوذی‌ها دلسرد کردن مردم و ایجاد ناامیدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در اختتامیه دومین جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به روشنی آینده را به تصویر کشید اظهار کرد: هر وقت احساس می‌کنیم که کم می‌آوریم حضرت آقا به موقع به یاری ما می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه راهبرد انقلاب برای 40 سال توسط مقام معظم رهبری ترسیم شد افزود: پیام ایشان تسلی بزرگی بود که بعد از خبر شهید شدن تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج به گوش رسید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره منادیان فرهنگ گفت: برای انتخاب افراد برتر چندین دور بررسی کارشناسانه انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت خیل کثیری از نخبگان و فعالان بسیجی به صورت خودجوش ادامه داد: با توجه به شرایط حساس کشور سعی کردیم با رویکرد جوان‌گرایی و نخبه‌گرایی دومین جشنواره منادیان فرهنگ استان همدان را با شعار «جوان مومن انقلابی» در بخش‌های مختلف برگزار کنیم.

فرجی خاطرنشان کرد: در نهایت پس از 15 جلسه داوری که توسط کارشناسان و نخبگان انجام شد از بین 300 نفر افراد واجد شرایط 120 نفر انتخاب شدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه دشمن با تمام توان در حال فعالیت علیه ایران اسلامی است و با تمام قوا ورود پیدا کرده است گفت: دشمنان به دنبال ایجاد مشکل در کشور هستند و در رده‌های بالای اطلاعاتی تئوری‌ها و دستورالعمل‌هایی را مشخص کردند، ضمن اینکه مأموریت نفوذی‌ها در داخل نیز دلسرد کردن مردم است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن برای از بین بردن مردم به مانع‌آفرینی در راه واردات دارو و مواد غذایی دست زده است اظهار کرد: برای از بین بردن دولت مانع‌آفرینی در امر تجارت، برای نابودی کشور کاهش ارزش پولی و برای نابودی انقلاب ایجاد شکاف در جامعه و تقویت طبقه مرفه را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن هشت راهبرد تعریف کرده و امروز در مرحله هشتم است افزود: دشمن امروز به دنبال تحریم است تا مردم دلسرد شوند اما وقتی از این مرحله ناامید شدند، چهار مورد بالا را به صورت ترکیبی در پیش گرفتند.

فرجی با تأکید بر اینکه اگر کشوری بخواهد شکست‌ناپذیر باشد چهار عنصر برای آن لازم و ضروری است  تأکید کرد: نخستین مورد داشتن رهبری بزرگ است تا ایجاد انگیزه کند.

وی افزود: دومین عنصر مکتب بزرگ است که خوشبختانه ما آن را داریم  به ویژه اینکه در این مکتب فرهنگ جهاد و شهادت وجود دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  با اشاره به اینکه سومین عنصر در این امر مهم داشتن مردم بزرگ است که ما از آن برخورداریم اظهار کرد: مردم در روز 22 بهمن  به صحنه آمدند و حماسه بزرگی آفریدند.

وی با اشاره به اینکه چهارمین عنصر نیز دشمن بزرگ است زیرا نشان می‌دهد مسیری که در پیش گرفته‌ایم در جهت عدالت و آزادگی است تصریح کرد: البته آمریکایی‌هایی می‌دانند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام/89040/ 40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول