اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فرمانده بسیج دانش آموزی استان البرز خبر داد

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 59 مدرسه البرز

فرمانده بسیج دانش آموزی استان البرز از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 59 مدرسه البرز خبر داد و گفت: این طرح به عنوان یکی از سندهای راهبردی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا می شود.

اجرای طرح شهید بهنام محمدی در 59 مدرسه البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز،  مجید زنجانی فرمانده بسیج دانش آموزی استان البرز امروز در گردهمایی مربیان و سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج جوانان سپاه کرج برگزار شد، گفت: سند راهبردی ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد ارتقاء سطح فرهنگی و آموزشی باید تدوین شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی البرز با تأمل بر اهمیت سند راهبردی عنوان کرد: طرح شهید بهنام محمدی به عنوان یکی از سندهای راهبردی توسط فعالان فرهنگی نیازمند مطالعه و بررسی بیشتر است.

به گفته زنجانی همکاری و همراهی سپاه با آموزش‌ و پررش در روند تربیتی جوانان تأثیرگذار است به همین منظور ساز و کارهای لازم در قالب این امر باید برنامه ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: قشر جوان نیازمند ارتباط‌گیری با مسجد و مسائل فرهنگی و دینی است و این مهم یکی دیگر از اهداف ما در سند راهبردی آگاه‌سازی نسل جوان در رابطه با عمر چهل ساله انقلاب است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان البرز بیان کرد: دشمن همواره سعی دارد، دیدگاه خصمانه خود نسبت به چند دهه اخیر انقلاب را در جامعه ترویج دهد.

زنجانی تاریخ انعقاد سند یاد شده را 22 بهمن برشمرد و ادامه داد: طی این سند هشت میلیون جوان در کشور آموزش خواهند دید و از خدمات فرهنگی این طرح بهره‌مند می‌شوند.

زنجانی معتقد است همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین در بحث‌های کلان و انعقاد تفاهم‌نامه شرایط را برای فرهنگ‌سازی درست میان جوانان فراهم می‌کند و نسلی مومن و انقلابی تربیت می‌شوند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی البرز در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهید بهنام محمدی با هدف تربیت جوانان انجام خواهد شد و در 59 مدرسه استان البرز اجرایی شده است.

انتهای پیام/پ/1102

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول