اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

همسر شهید کوچک زاده:

نیش و کنایه برخی به خانواده شهدای مدافع حرم از روی ناآگاهی است

همسر شهید کوچک زاده نیش و کنایه برخی از هم‌وطنان را از روی ناآگاهی دانست و گفت: مردم معنای واقعی ناامنی را نچشیده‌اند لذا این ناآگاهی منجر به نیش کنایه به بازماندگان مدافعان امنیتشان شده است.

نیش و کنایه برخی به خانواده شهدای مدافع حرم از روی ناآگاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سمیه روز افزای امشب در مراسم یادواره شهید ابراهیم هادی با اشاره به تقوای والای شهید حامد کوچک زاده اظهار کرد: شهادت دوستان شهید حامد کوچک زاده، فکر و ذهن شهید را حال و هوایی الهی کرد چراکه بعد از شهادت شهید سیرت نیا، حال شهید حامد کاملاً متفاوت شد به‌طوری‌که من بارها می‌گویم شهید سیرت نیا، حامد را با خود برد.

وی با اشاره به حال و هوای هیئتی شهید کوچک زاده در مناسبات مذهبی افزود: حامد بعد از بازگشت از مراسمات مذهبی روحیه شادتری داشت و رمق بیشتری برای بازی با کودکان پیدا می‌کرد.

همسر شهید کوچک زاده با تأکید بر نگرانی شهید مبنی بر زمین نماندن فعالیت‌های مذهبی و معنوی در جامعه گفت: شهید کوچک زاده  با توجه به علاقه وافر او مبنی بر شهادت درراه خدا، اما هیچ‌گاه خود را لایق شهادت نمی‌دید و می‌گفت ما لیاقت شهادت نداریم.

روزافزای با انتقاد از رسانه‌ها مبنی برنشان دادن یک بُعد از چهره شهدا مبنی بر چهره عبادی آن‌ها بیان کرد: زندگی  شهدا جنبه‌های مختلفی داشته که صرف نشان دادن یک بُعد از چهره این عزیزان، کم‌لطفی است و همگان باید با جنبه‌های مختلف زندگی شهدا آشنا شوند.

وی با اشاره به اراده شهید کوچک زاده مبنی بر اعزام به سوریه تصریح کرد: من بارها با رفتن آقا حامد به سوریه مخالفت کردم اما بعد از اعزام یکی از دوستانش از سپاه قدس تهران، بسیار بی‌قرار بود و می‌گفت مخالفت تو مانع رفتن من شده است.

همسر شهید کوچک زاده با تأکید بر رضایت کامل وی مبنی بر اعزام او به سوریه خاطرنشان کرد: شهید حامد اسلحه دست گرفتن را آسان‌ترین کار درراه الهی می‌دانست چراکه او معتقد بود کار فرهنگی بسیار کار سختی است.

روزافزای با اشاره به مدیون کردن شهید درصورتی‌که سهل‌انگاری در تماس تلفنی گفت: انصافاً شهید کوچک زاده هرگاه موقعیتی پیدا می‌کرد از حال خود ما را مطلع کرده و پیگیر حال خانواده خود بوده است.

وی با اشاره به سخت بودن لحظه خبر شهادت شهید کوچک زاده افزود: بعد از شهادت شهید کوچک زاده خیلی‌ها اظهار لطف می‌کنند و من نسبت به مردم جامعه‌ام دراین‌باره بدبین نیستم هرچند که نیش و کنایه‌هایی هم شنیده‌ام.

همسر شهید کوچک زاده نیش و کنایه برخی از هم‌وطنان را از روی ناآگاهی دانست و افزود: مردم معنای واقعی ناامنی را نچشیده‌اند لذا این ناآگاهی منجر به نیش کنایه به بازماندگان مدافعان امنیتشان شده است.

روز افزای با اشاره به حسن خلق شهید کوچک زاده افزود: بعید است فردی از آشنایان شهید کوچک زاده بداخلاقی از او دیده باشد، من نیز در این هشت سالی که با او زندگی کردم، حتی هشت بار هم بداخلاقی از او ندیده‌ام.

وی با اشاره به نقش زنان در رشد معنوی  شهدا تصریح کرد: شهدا اگر از جانب همسرانشان در خانه برای حفظ و نگه‌داری فرزندان و مسئولیت‌پذیری هوشیارانه آن‌ها مطمئن نبودند قطعاً با آرامش خاطر به نبرد با دشمنانِ حق علیه باطل، نمی‌رفتند.

همسر شهید کوچک زاده با اذعان بر همراهی وی در فعالیت فرهنگی شهید کوچک زاده بیان کرد: از اعلام رضایت خود، مبنی بر اعزام شهید به سوریه پشیمان نیستم اما از مشکلات موجود در جامعه بسیار رنج می‌بریم و این رنج را به مسئولینی که جویای احوال ما می‌شوند اعلام کرده‌ام.

روزافزای با تأکید بر لزوم کتاب‌خوانی و مطالعه در بین جوانان مذهبی جهت بالا بردن معلومات علمی گفت: شهید کوچک زاده همیشه خواستار مطالعه خانواده حتی ریحانه پنج‌ساله خود بود ازاین‌رو، شایسته است  مطالعه و کتاب‌خوانی را در برنامه  زندگی خود قرار دهیم.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول