اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دابل ناکامی کاراته‌کای گیلانی در دومین کاراته وان 2019

کاراته‌کای گیلانی تیم ملی بانوان کشورمان با شکست مقابل رقیب چینی از کسب مدال بازماند.

دابل ناکامی کاراته‌کای گیلانی در دومین کاراته وان 2019

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، سارا بهمنیار کاراته‌کای گیلانی وزن منفی 50 کیلوگرم تیم ملی کشورمان با شکست در دور سوم رقابت‌های کاراته وان دوبی از کسب مدال بازماند.

ملی‌پوش گیلانی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده و در دور دوم مقابل پینگ کو از چین‌تایپه با نتیجه پنج بر چهار به برتری دست‌یافت، رقیب چین‌تایپه‌ای مدال برنز امیدهای جهان در سال 2019 را در کارنامه داشته و در کاراته وان دوبی 2018 به مدال برنز دست‌یافت.

بهمنیار در دور سوم به مصاف رانران لی از چین رفته و با نتیجه نزدیک سه بر چهار مسابقه را به رقیب نامدار شرق آسیایی واگذار کرد، رقیب چینی مدال نقره رقابت‌های آسیایی 2018 در اردن را در کارنامه داشته و در کاراته وان روتردام 2017 به مدال برنز دست‌یافت.

کاراته‌کای گیلانی برای حضور در جدول رپه‌شارژ چشم به نتیجه دیدارهای رانران داشته و در صورت صعود رانران به فینال وزن منفی 50 کیلوگرم، می‌تواند در جدول شانس مجدد برای کسب مدل برنز بجنگد، با توجه به شکست رانران مقابل کاترینا از اوکراین و عدم صعود به فینال وزن منفی 50 کیلوگرم، بهمنیار از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

بهمنیار در نخستین کاراته وان 2019 در پاریس با شکست مقابل رقیب آرژانتینی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، وی در نخستین گام مونترا از اسپانیا را با نتیجه چهار بر صفر از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

به گزارش فارس، آویشن باقری کاراته‌کای گیلانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های تیمی به میدان می‌رود، ستاره موسوی سرمربی گیلانی تیم ملی کاراته بانوان کشورمان وظیفه هدایت این تیم را بر عهده دارد.

انتهای پیام/3389

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول