اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

فارس خبر می دهد

380هزار کد متقاضی برای عرضه اولیه «افق»/سهمیه هر خریدار فقط 132 سهم

در این عرضه اولیه بیش از 380 هزار کد معاملاتی ، متقاضی خرید سهام «افق» در بورس تهران بودند که در نهایت به هر کد خریدار تعداد 132 سهم معادل 223 هزار و 740 تومان از این عرضه اولیه تخصیص داده شد.

380هزار کد متقاضی برای عرضه اولیه «افق»/سهمیه هر خریدار فقط 132 سهم

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس، امروز شنبه تعداد 50 میلیون سهم معادل 5 درصد از سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش به عنوان پانصدوبیست وششمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش خرده فروشی،به استثنای وسایل نقلیه موتوری ، گروه و طبقه خرده فروشی انواع مواد غذایی،نوشیدنی و غیره در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد افق به شیوه ثبت سفارش به نرخ 1695 تومان کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

به این ترتیب در این عرضه اولیه بیش از 380 هزار کد معاملاتی ، متقاضی خرید سهام «افق» در بورس تهران بودند که در نهایت به هر کد خریدار تعداد 132 سهم معادل 223 هزار و 740 تومان از این عرضه اولیه تخصیص داده شد.

به گزارش فارس، دوره ثبت سفارش از ساعت 10 و 15 دقیقه آغاز و تا 12و 30 دقیقه ظهر امروز ادامه یافت  و سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 200 سهم تعیین شده بود.

همچنین هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش بود و ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده شامل کف قیمت 1600 تومان و سقف قیمت 1695 تومان عنوان شده است.

پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرا بورس ایران مصوب 14 دی ماه 1395انجام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول