اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بسته حوادث

روزهای پرحادثه در چهارمحال و بختیاری/از ریزش کوه تا تصادف و آتش‌سوزی

در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله امدادرسانی هوایی، تصادف، انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر، کشف بنزین قاچاق و ... بود.

روزهای پرحادثه در چهارمحال و بختیاری/از ریزش کوه تا تصادف و آتش‌سوزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله امدادرسانی هوایی، تصادف، انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر، کشف بنزین قاچاق، کشف کالای قاچاق، آتش‌سوزی، ریزش کوه و... بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

ریزش کوه در شهرکرد

مجید علیپور  گفت:  بخشی از کوه در منطقه میرآباد شرقی شهرکرد ریزش کرد و مجتمع مسکونی ولیعصر در خیابان جلال آل احمد در معرض خطر رانش کوه قرار گرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکر‌د افزود: با این رانش زمین وضعیت ساختمان ولیعصر بحرانی شد و ساکنان این ساختمان تخلیه شدند.

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر درشهرکرد

سلیمان ریاحی گفت: در عملیات ضربتی مأموران 3 توزیع کننده مواد مخدر با 5 کیلو گرم حشیش دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در پی وصول خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شهرکرد پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری و کلانتری‌های 11 ، 13 و 16 شهرستان شهرکرد، قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در محور اصفهان - شهرکرد دو دستگاه خودرو سواری پیکان و پراید شناسایی و متوقف شدند  و مأموران در بازرسی از این دو دستگاه خودرو 5 کیلوگرم حشیش و در بازرسی از مخفیگاه آنان 270 گرم هروئین و 50 گرم شیشه کشف کردند، 3 نفر نیز در این راستا دستگیر شد.

کشف بنزین قاچاق در سامان

غلام‌عباس غلام‌زاده گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان سامان یک دستگاه تانکر حامل 32 هزار لیتر بنزین قاچاق در محور اصفهان به سامان توقیف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاق سوخت، مأموران کلانتری مرکزی سامان حین گشت‌زنی در محور اصفهان – سامان به کامیون تانکردار که در حال تخلیه بنزین در گالن‌های 20 لیتری داخل یک دستگاه وانت بار بود مشکوک و هر 2خودرو را توقیف کردند.

وی ادامه داد: با کشف 32 هزار لیتر بنزین قاچاق به ارزش 320 میلیون ریال از این 2خودرو، 2متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 250 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان بروجن

غلامعلی شکری از توقیف یک دستگاه سواری پژو حامل 115 ثوب کاپشن مردانه قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال توسط مأموران این شهرستان، خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن گفت: مأموران پاسگاه انتظامی دوراهان پس از کسب مجوز قضایی در عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان به بروجن یک دستگاه سواری پژو مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از این خودرو 115 ثوب کاپشن خارجی قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال کشف و راننده پژو دستگیر شد.

تصادف

عدم توجه به جلو مرگ عابر پیاده را رقم زد

* رحمت‌الله نجفی گفت: در محور دهدز محل ناغان سفلی متأسفانه یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو با یک نفرعابر پیاده برخورد کرد.

رئیس پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری افزود: در این حادثه عابر پیاده که یک پیر مرد 80 ساله بود در صحنه تصادف فوت کرد.

بی احتیاطی بازهم حادثه آفرید

* وی به حادثه‌ای دیگر که منجر به تصادف کامیون بنز اکسور سواری سمند شد اشاره و گفت: این حادثه در محور ناغان به دهدز و به علت تجاوز به چپ بنز اکسور رخ داد.

نجفی عنوان کرد: در این حادثه راننده و چهار نفر سرنشین سواری سمند مصدوم شدند که سه نفر به بیمارستان ناغان و دو نفر نیز به بیمارستان لردگان انتقال یافتند و راننده سواری سمند در بیمارستان لردگان فوت کرد.

برخورد پراید و پژو حادثه آفرید

 

* محسن ابراهیمی با اشاره به برخورد خونین پراید و پژو در چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر برخورد خودروی سواری پراید با پژو در محور لردگان به بروجن حوالی دوراهان۱۱ نفر مصدوم شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری افزود: با اعلام این حادثه به مرکز پیام اورژانس بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومین پس از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولیعصر(عج) بروجن منتقل شدند

* تصادف دو دستگاه پراید در محور بروجن لرگان محل تونل الغدیر 6 مصدوم برجای گذاشت که با دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

* در حادثه دیگر سواری پژو و سمند در محور لردگان به خوزستان محل سه راهی ارمند با یکدیگر برخورد کردند که این حادثه نیز 6 مصدوم برجای گذاشت و مصدومان با آمبولانس به بیمارستان شهدا لردگان منتقل شدند.

سرعت زیاد و انحراف از مسیر حادثه‌آفرین شد

شب گذشته مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد اقدام به امداد و نجات خودرویی کردند که به دلیل سرعت زیاد از مسیر خارج شده و دچار حادثه شده بود.

پرواز بالگرد اورژانس هوایی

محسن ابراهیمی با اشاره به پرواز بالگرد اورژانس هوایی گفت: بالگرد اورژانس هوایی ۲ بار بر فراز آسمان اردل به پرواز در آمد و دو بیمار را از زردلیمه به شهرکرد منتقل کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری افزود: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس۱۱۵ شهرستان اردل  زن ۳۴ ساله‌ای که دچارسرگیجه و بیهوشی گذرا شده بود طی هماهنگی با مرکز کنترل عملیات  (EOC)دانشگاه علوم پزشکی بالگرد اورژانس ۱۱۵ به پرواز در آمد و پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس هوایی بیمار به بیمارستان هاجر منتقل شد.

وی اضافه کرد: مأموریت دوم در ساعت ۱۱ طی امدادخواهی خانواده نوزاد دختر ۵ ماهه که دچار اسهال و ضعف و بی حالی شده بود انجام گرفت که بیمار پس از انجام اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان هاجر شهرکرد منتقل شد.

اطفا حریق خودرو

* یک مورد آتش‌سوزی خودرو واقع در میدان معلم رخ داد که مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد سریعا در محل حاضر و آتش‌سوزی را کنترل کردند.

* همچنین مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرکرد اقدام به اطفا حریق خودرویی کردند که آغشته به مواد اشتعال‌زا بود.

* در حادثه‌ای دیگر یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان جنب بازار میلاد رخ داد که با سرعت عمل نیروهای ایستگاه فن‌آوران و شریعتی اطفا شد.

انتهای پیام/68020/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول