اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان خبر داد

تولد نوزاد پسر در زنجان همچنان بیش از دختران/ هر 2ساعت یک نفر در زنجان فوت می‌کند

مدیر کل ثبت احوال استان زنجان نسبت جنسی پسر به دختر در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری را برابر با ۱۰۸ اعلام کرد و گفت: این بدان معنا است که به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر، تولد ۱۰۸ پسر به ثبت رسیده است.

تولد نوزاد پسر در زنجان همچنان بیش از دختران/ هر 2ساعت یک نفر در زنجان فوت می‌کند

سیدعلی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری 15 هزار و 728 واقعه ولادت در استان زنجان ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ولادت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری ۱۳۹۷ برابر با ۱۵ هزار و ۶۵۴ واقعه بوده است، اضافه کرد: درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یک سال برای 99.75 درصد است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در 10 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۱۵ هزار و ۱۵۶ واقعه بوده است، عنوان کرد: تعداد ولادت ثبت شده روزانه در سال‌جاری به طور متوسط برابر با ۵۱ مورد واقعه ولادت بوده است.

شفیعی خاطر نشان کرد: در سال‌جاری به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت در استان زنجان به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد موالید پسر در 10 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۸ هزار و ۱۷۹ واقعه بوده است، بیان کرد: تعداد موالید دختر در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری برابر با ۷ هزار و ۵۴۹ واقعه بوده است.

وی نسبت جنسی پسر به دختر در 10 ماهه ۱۳۹۷ را برابر با ۱۰۸ اعلام کرد و گفت:  این بدان معنا است که به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر، تولد ۱۰۸ پسر به ثبت رسیده است.

شفیعی با اشاره به اینکه وفات جاری ثبت شده استان زنجان در 10 ماهه گذشته از سال را برابر با ۴ هزار و ۹۲ واقعه است، گفت: تعداد فوت ثبت شده تا یک سال پس از وقوع در 10 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۴ هزار و ۱۳۸ واقعه است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان خاطر نشان کرد: درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یک سال برابر99.49 درصد است.

وی افزود: تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در 10 ماهه ۱۳۹۷ برابر با ۴ هزار و ۱۱۷ واقعه است.

شفیعی تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه در 10 ماهه گذشته از  سال ۱۳۹۷ را به طور متوسط برابر با ۱۴ مورد واقعه وفات اعلام کرد و گفت: به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به نسبت ثبت ولادت در شهر و روستاهای زنجان بیان کرد: در سال‌جاری 10 هزار و 505 واقعه در شهرهای زنجان و 5 هزار و 223 واقعه در روستاهای زنجان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری 2 هزار و 611 واقعه وفات در شهرهای زنجان ثبت شده است، ادامه داد: یک هزار و 489 واقعه وفات نیز در این مدت در روستاهای زنجان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول