اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ردگیری مجرمان انگلیسی با برچسب جی پی اس

مقامات انگلیسی قصد دارند با استفاده از دستبندهای مجهز به برچسب های جی پی اس هزاران مجرم را در سراسر این کشور کنترل کرده و از وضعیت و موقعیت جغرافیایی آنها مطلع شوند.

ردگیری مجرمان انگلیسی با برچسب جی پی اس

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، مقامات انگلیسی قصد دارند با استفاده از دستبندهای مجهز به برچسب های جی پی اس هزاران مجرم را در سراسر این کشور کنترل کرده و از وضعیت و موقعیت جغرافیایی آنها مطلع شوند. اجرای این طرح از تابستان آینده در انگلیس و ولز آغاز می شود و این در حالی است که در برخی مناطق این کشور طرح یادشده به طور آزمایشی اجرا شده بود.

 

از این طریق می توان مطمئن شد که آیا مجرمان انگلیسی با دقت به قواعد رفتاری مورد تعهدشان پایبندی دارند یا خیر و آیا از منطقه ای که برای حضور آنها تعیین شده خارج شده اند یا خیر.

دولت انگلیس قصد دارد سالانه این برچسب ها را برای 4000 نفر به کار بگیرد. استفاده از این برچسب ها حضور مجرمان کم سن و سال را در زندان ها کاهش داده و از این روش به عنوان یک جایگزین مناسب زندان برای این افراد بهره گرفته می شود. زیرا حضور در زندان برای افراد کم سن و سال برای آنها بدآموزی به همراه خواهد داشت.

همچنین با استفاده از دستبندهای جی پی اس می توان بهتر و دقیق تر در مورد سرنوشت مجرمان قدیمی و اینکه آیا آنها لیاقت و آمادگی پیوستن به جامعه را دارند، تصمیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول