اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

قدردانی دیده‌بان شفافیت و عدالت از توقف برخی واگذاری‌های غیراصولی

سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت از دستور وزیر اقتصاد برای توقف واگذاری‌های غیر اصولی برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های دولتی قدردانی کرد.

قدردانی دیده‌بان شفافیت و عدالت از توقف برخی واگذاری‌های غیراصولی

احمد توکلی رئیس هیأت مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت در گفت‌وگو خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به دستور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره توقف برخی واگذاری‌ها گفت: در پی اعتراضات سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت به واگذاری‌های غیراصولی شرکت‌ها و کارخانه‌هایی چون آلومینیوم المهدی، هپکو، ماشین‌سازی تبریز و ... این دستور از سوی وزیر اقتصاد صادر شده است.

وی افزود: ما در نامه‌های خود به وزارت اقتصاد تأکید کردیم که منظور ما از نقد این واگذاری‌ها این نیست که شرکت‌ها و کارخانه‌های دولتی به جای دو شخص نااهل به دو نااهل دیگر واگذار شود.

توکلی گفت: اصل اعتراض دیده‌بان شفافیت و عدالت به قیمت‌گذاری‌ها بود. به عنوان مثال در مورد ماشین‌سازی تبریز با عجله و نیز به قیمت سه سال پیش داشت واگذار می‌شد و یا در حالی که به‌عنوان مثال زمینی به مساحت ۸۳ هزار و ۵۰۰ متر در تبریز بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان قیمت داشت به همراه کارخانه‌ها و املاک موجود در آن حدود ۷۰۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود و اعتراض ما به این بود.

رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: الحمدالله وزارت اقتصاد نسبت به اعتراضات ما واکنش مثبت نشان داد و چند مورد از این واگذاری‌ها را متوقف کرده است و ما از این بابت سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول