اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران:

پروژه 320 تخت‌خوابی فیروزآبادی سال آینده بهره‌برداری می‌شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه پروژه 320 تختخوابی بیمارستان جایگزین فیروزآبادی سال آینده به صورت تکمیل و تجهیز شده افتتاح می‌شود، گفت: عملیات عمرانی در بیمارستان شهدای هفتم تیر آغاز شده است.

پروژه 320 تخت‌خوابی فیروزآبادی سال آینده بهره‌برداری می‌شود

جلیل کوهپایه‌زاده امروز در بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری اظهار داشت: پروژه 320 تختخوابی بیمارستان جایگزین فیروزآبادی حدود 90 درصد از این پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است که اوایل سال آینده بخش ساختمانی به پایان می‌رسد و تجهیز کامل با دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی و آنژیوگرافی که خریداری شده است به سرعت با سایر تجهیزات مورد نیاز انجام می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری بخش اطفال و مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان فیروزآبادی با 25 تخت و اعتبار چهار میلیارد تومان ادامه داد: با بهره‌برداری از بخش جدید بیمارستان با 320 تخت با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان در سال آینده، تعداد تخت‌های این بیمارستان در جنوب تهران به 540 تخت خواهد رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام آغاز عملیات عمرانی بیمارستان جدید 320 تخت‌خوابی شهدای هفتم تیر خاطرنشان کرد: بودجه اولیه این پروژه با زیربنای 32 هزار متر مربع از محل برنامه‌های سفر ریاست جمهوری در حدود 90 میلیارد تومان تخصیص یافته و بخشی از هزینه‌ها را دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تأمین خواهد کرد.

کوهپایه‌زاده با اشاره به افتتاح بخش آی.سی.یو 12 تخته جدید در بیمارستان شهدای هفتم تیر در ایام دهه فجر تصریح کرد: این بهره‌برداری با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان انجام شد که مرکز آموزشی و درمانی شهدای هفتم تیر به عنوان قطب ترومای جنوب تهران به ۷۲ تخت فعال آی.سی.یو مجهز شد که می‌تواند در ادامه فعالیت خود خدمات بهتری به بیماران ارائه کند.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول