اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

معاون فرماندار دالاهو:

وضعیت اشتغال دالاهو پایین‌تر از حد نرمال است

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار دالاهو وضعیت اشتغال این شهرستان را پایین‌تر از حد نرمال دانست و گفت: دغدغه اصلی مسؤولان شهرستان بهبود وضعیت موجود است.

وضعیت اشتغال دالاهو پایین‌تر از حد نرمال است

به گزارش خبرگزاری فارس از دالاهو، کمیسیون اشتغال دالاهو به ریاست حسن امامی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار این شهرستان و با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد.

استفاده بهینه از ظرفیت‌های شهرستان و بالفعل کردن پتانسیل‌های بالقوه شهرستان، مهم‌ترین محور جلسه امروز بود.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار دالاهو در این کمیسیون وضعیت اشتغال شهرستان را پایین‌تر از حد نرمال دانست و دغدغه اصلی فرماندار دالاهو را بهبود وضعیت موجود ذکر کرد.

امامی با بیان اینکه جلسات ماهیانه اشتغال به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود، افزود: هر هفته یکی از اداره‌های مربوطه برای تشریح آخرین وضعیت تسهیلات اشتغالزایی در جلسات ویژه اشتغال حضور به‌عمل می‌رساند.

وی گفت: در نخستین جلسه ویژه امروز اداره راه و حمل و نقل شهرستان، پیگیری‌های لازم به‌منظور هموارسازی مسیر طرح‌های مرتبط با این اداره مطرح و تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

به گفته معاون فرماندار دالاهو، دوشنبه آینده جهاد کشاورزی آخرین وضعیت اعتبارات و متقاضیان طرح‌های اشتغال این اداره را تشریح و بررسی می‌کند.

امامی در پایان ضمن تشکر از زحمات فرماندار دالاهو حسن نیت و تلاش شبانه‌روزی وی را در راستای رفع دغدغه‌های موجود شهرستان ستودنی ذکر کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول