اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دوم اسفندماه

همایش اندیشه‌ورزی در همدان برگزار می‌شود

مسئول ستاد مردمی اعتکاف در همدان از برگزاری ششمین دوره همایش اندیشه‌ورزی دوم اسفندماه در همدان خبر داد.

همایش اندیشه‌ورزی در همدان برگزار می‌شود

مهدی صلواتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ششمین دوره همایش اندیشه‌ورزی دوم اسفندماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در سالن مجتمع فرهنگی شهید آوینی برگزار خواهد شد گفت: این همایش با حضور اندیشه‌ورزان و مسؤولان اعتکاف سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسؤول ستاد مردمی اعتکاف در همدان با اشاره به اینکه این نشست به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است افزود: هدف این همایش بررسی موانع و مشکلات حوزه اعتکاف و پویش و بالندگی اعتکاف در سال‌های جدید است.

وی اضافه کرد: امسال به دنبال این هستیم اعتکافی پویا همراه با تامل و تفکر و پیروی از کلام رهبری انجام شود و اهداف اعتکاف که کمال انسان در معبودگاه الهی است، دنبال شود.

صلواتیان با بیان اینکه از سطح کشور 300 نفر در زمینه اعتکاف و 50 نفر در زمینه اندیشه‌ورزی در همدان حضور خواهند یافت گفت: این همایش یک روزه است به طوری که روز چهارشنبه بعداز ظهر جلسه تخصصی آن برگزار می‌شود و پنج‌شنبه صبح همایش اصلی خواهد بود.

وی به مهمانان ویژه این همایش اشاره کرد و گفت: مسؤول مرکز جامعه‌المصطفی، حجت‌الاسلام فلاح‌زاده نویسنده کتب احکام، مهمانانی از ستاد اعتکاف مرکزی قم و برخی مسئولان معنوی و علمی کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/89003/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول