اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شهردار نوشهر مطرح کرد

تملک ۱۰ واحد مسکونی برای توسعه شهر نوشهر طی 3 ماه

شهردار نوشهر گفت: ۱۰ واحد مسکونی در راستای توسعه شهری و کاهش بار ترافیکی نوشهر ظرف 3 ماه اخیر تملک شده است.

تملک ۱۰ واحد مسکونی برای توسعه شهر نوشهر طی 3 ماه

علی امانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر، با تأکید بر اهمیت شهرسازی استاندارد برای توسعه متوازن و پایدار، اظهار کرد: امروز شهرسازی به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های قابل ارتقاء در حوزه علم شهرسازی بسیار مورد توجه قرار دارد و اگر خارج از این دایره علمی عمل شود، چیزی نمی‌پاید که شهر به بن بست خورده و قفل می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که شهر نوشهر همواره یکی از مقاصد مهم و کلیدی در حوزه گردشگری ملی محسوب می‌شود بنابراین توجه به نوع توسعه شهری و برون رفت از برخی مشکلات و معضلاتی که به طور طبیعی و در گذر زمان در هر شهری به وجود می‌آید حائز اهمیت است و باید به گونه‌ای شهرسازی و توسعه آن صورت بگیرد که متناسب با زمانه خودش قابلیت ارتقاء کمی و کیفی را داشته داشته باشد.

شهردار نوشهر تصریح کرد: در همین راستا و در ادامه عملیات توسعه و تعریض شهری نوشهر به منظور احداث راه دسترسی از خیابان فردوسی جنوبی به کمربندی نوشهر تعداد 4 واحد مسکونی دیگر جهت احداث خیابان ۱۶متری تملک و تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: طی سه ماه اخیر نیز با همکاری و همراهی شهروندان عزیز نوشهری، تعداد ۱۰ واحد مسکونی در همین مسیر یعنی حاشیه رودخانه شریعتی به منظور توسعه شهر و کاهش بار ترافیکی، تملک و تخریب شده است که با تملک 4 واحد مسکونی کنونی، به ۱۰ واحد رسیده است و این کار بزرگی بود که با همراهی شهروندان صورت گرفته است.

امانی با قدردانی از شورای اسلامی شهر نوشهر به خاطر تعامل و همدلی با شهرداری و تسریع در تصویب مصوبات مربوط به آزادسازی و تملک، گفت: توسعه شهری نوشهر را با الگوی شهرسازی مدرن و قابل ارتقاء کیفی و کمی ادامه خواهیم داد تا شهری پیشرفته‌تر و آبادتر به نسل حاضر و آیندگان تحویل داده شود.

انتهای پیام/86019/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول