اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشاور مقام معظم رهبری در اصفهان:

جوانان بیانیه دوم انقلاب را با دقت بخوانند/ برخی در کشور خود را به نفهمی زده‌اند

مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری گفت: از جوانان می‌خواهم بیانیه دوم انقلاب را بخوانید و امیدوارم مسؤولان اول آن را بفهمند؛ برخی در کشور نمی‌فهمند، یا خود را به نفهمی زده‌اند یا نفوذی هستند که برای به زانو آوردن ملت کار‌های استکبار را انجام می‌دهند.

جوانان بیانیه دوم انقلاب را با دقت بخوانند/ برخی در کشور خود را به نفهمی زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرلشکر رحیم صفوی در چهارمین یادواره شهدای فدراسیون تکواندو اظهار داشت: با شهدا، امام و مقام معظم رهبری عهد بسته‌ایم که تا آخر از اسلام، قرآن، انقلاب و کشور عزیزمان دفاع کنیم اما اخلاق و تعهد شهدا بعد از چندین سال از گذشت انقلاب برای برخی از مردم ناشناخته است.

مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری افزود: 5 هزار شهید ورزشکار داریم که هزار و 200 نفر از آن‌ها از استان اصفهان و 100 نفر از آن‌ها سردار بوده‌اند؛ این‌ چهارمین یادواره شهدا از سوی فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود و امیدوارم سایر فدراسیون‌ها نیز این برنامه‌ها را اجرا کنند.

وی در ادامه بیان داشت: خون پاک شهیدان طنین‌انداز راه عزت، افتخار و پیشرفت ایران را فراهم کرده و شعله‌های مقاومت و ظلم‌ستیزی را در سراسر جهان برافروخته است.

شهدا روحیه ظلم‌ستیزی را در جامعه جاری کردند

صفوی ادامه داد: شهدای فدراسیون تکواندو چه در دفاع مقدس و مدافع امنیت رودخانه‌ای از عواطف و احساسات و روحیه ظلم‌ستیزی را در جامعه جاری کرده و ملت را برای ایستادگی برابر تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که به مسائل داخلی کشور مربوط است، پایدار کرده است.

مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری عنوان داشت: درود بر مردم مؤمن اصفهان که همیشه در این زمینه پیشتاز بوده‌اند و هیچ استانی مانند اصفهانی پیروزی‌هایی را در جبهه‌ها به دست نیاوردند، لشکر 14 امام حسین و 8 نجف اشرف و فرماندهان شهیدش از جمله آن‌ها است.

وی با اشاره به این‌که استان اصفهان نه تنها یک قطب تمدنی، فرهنگی و صنعتی بلکه قطب دفاعی و امنیتی برای کشور بوده و هست، گفت: امیدوارم مسؤولان به وضعیت مردم اصفهان از جمله آب بیشتر توجه کنند، حق مردم بیشتر از چیزی است که اکنون با آن زندگی می‌کنند.

 صفوی همچنین با بیان این‌که هرچه از عظمت و پیشرفت در کشور داریم از برکت شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت داریم، بیان داشت: مقام معظم رهبری در اولین کلمات خود در دیدار با تبریزی‌ها از عظمت شهدای اخیر و عظمت حضور مردم اصفهان در تشییع جنازه آن‌ها سخن گفت.

مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری افزود: این تشییع سازمان ملل را تحت تأثیر قرار داد تا از مجامع عمومی بخواهد جلوی تروریست‌ها را بگیرد و تأثیر خون شهدا تا سازمان ملل رفت.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: اگر شهیدان نبودند کشور تجزیه شده بود، اگر شهدای مدافع حرم نبودند، بعد از سوریه و عراق هدف شهر‌های مرکزی ایران بود؛ خون شهدا مکتب مقاومت را ایجاد کرد، مقاومت در منطقه از جمله یمن که هزاران نفر در پی گرسنگی فوت شده‌اند اما پای مقاومت خود برابر سعودی‌ها و آمریکایی‌ها ایستاده‌اند.

 صفوی با بیان این‌که ترامپ 400 میلیارد دلار از سعودی‌ها برای تجهیزات نظامی گرفته است، گفت: ما با ملت و دولت پاکستان همسایه هستیم اما باید بدانند دولت و حکومت سعودی پایداری ندارد؛ 16 سازمان تحقیقاتی در آمریکا تحقیق کرده‌اند و در یک سند منتشر شده است که تا سال 2030 آثاری از سعودی‌ها در خاورمیانه وجود نخواهد داشت و ایران قدرتمند‌ترین کشور منطقه خواهد شد.

مشاور و دستیار عالی مقام معظم رهبری ادامه داد: بهترین مدیران و جوانان ما که می‌توانستند کشور را اداره کنند، شهید شدند، از جوانان می‌خواهم بیانیه دوم انقلاب را بخوانید و امیدوارم مسؤولان اول آن را بفهمند؛ برخی در کشور نمی‌فهمند، یا خود را به نفهمی زده‌اند یا نفوذی هستند که برای به زانو آوردن ملت کار‌های استکبار را انجام می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: راهپیمایی مردم در 22 بهمن امسال با‌شکوه‌تر از قبل بود، تروریست‌ها به دنبال نا امنی گسترده در دهه فجر بودند اما موفق نشدند و سیاسیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها این بود اما نتوانستند؛ نیرو‌های مسلح مقتدر هستند و البته عملیات انتحاری قابل پیش‌بینی نیست.

انتهای پیام/63090/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول