اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس فرهنگ و ارشاد فسا اعلام کرد

درخشش معلولان فسایی در جشنواره تئاتر خلیج فارس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا از درخشش هنرمندان معلول فسایی در جشنواره تئاتر خلیج‌فارس خبر داد.

درخشش معلولان فسایی در جشنواره تئاتر خلیج فارس

محمدکاظم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فسا اظهار داشت: گروه هنری «هم پا» از فسا با نمایش خیابانی «مانع» به هفتمین دوره جشنواره تئاتر معلولین خلیج‌فارس راه یافت و موفق به کسب مقام برتر شد.

وی افزود: این نمایش که به کارگردانی سکینه صادقیان، سرپرستی رقیه دوربین و نویسندگی یوسف شکوهی به این جشنواره راه یافت موفق به کسب سه مقام شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فسا ادامه داد: ملیحه نوروزی مقام دوم بازیگری زن، سکینه صادقیان مقام سوم کارگردانی و همچنین یوسف شکوهی مقام سوم طرح و ایده جشنواره را از آن خود کردند.

رحمانی با تأکید بر استعداد بالقوه این گروه هنری خاطرنشان کرد: این گروه با همکاری اداره بهزیستی و انجمن هنرهای نمایشی اداره ارشاد شهرستان فسا موفق به شناسایی استعدادهایی در حوزه تئاتر در جامعه‌ معلولین شده در جشنواره‌های مختلف ملی و استانی حضور یافتند.

هفتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای معلولین خلیج‌فارس با حضور ۱۶ اثر نمایشی در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی ۲۱ تا ۲۴ بهمن‌ماه در بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول