اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فارس من| موسوی لارگانی در گفت‌وگو با فارس:

استقبال از قضایی شدن موضوع عدم اهتمام زنگنه برای دور زدن تحریم‌ها/ اسناد را علنی می‌کنیم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: نمایندگان امضا کننده نامه درباره عدم اهتمام لازم زنگنه در شرایط تحریم‌ها فعلی از اینکه این موضوع قضایی شود استقبال خواهند کرد چرا که اسناد و دلایل این سوء مدیریت و سوء تدبیر موجود است و آنرا علنی خواهیم کرد.

استقبال از قضایی شدن موضوع عدم اهتمام زنگنه برای دور زدن تحریم‌ها/ اسناد را علنی می‌کنیم

حجت‌الاسلام ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نامه اخیر 72 نماینده مجلس در خصوص سوء‌مدیریت و سوء تدبیر بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در شرایط تحریمی کشور،‌ گفت:‌ نمایندگان امضا کننده این نامه در خصوص شکایت زنگنه از آنها مشکلی ندارند چرا که اسناد و دلایل این سوء مدیریت و سوء تدبیر موجود است و از قضایی شدن این موضوع استقبال می‌کنند.

وی  افزود: در صورتی که دادگاه در این خصوص تشکیل شود اسناد و مدارک دیگری را به همراه اظهارات دیگر اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنظیم و جمع‌آوری اسناد و مدارک اقدامات ضعیف زنگنه در شرایط تحریمی فعلی کشور توسط آقای دهقان نماینده مردم طرقبه صورت گرفته و در اختیار وی است ضمن اینکه دیگر نمایندگان هم کاملا از سوء‌مدیریت و سوءتدبیر زنگنه مطلع بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «زنگنه اهتمام لازم را برای عبور ایران از تحریم‌های ظالمانه ندارد» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول