اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

با حضور تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفت

آغاز فعالیت ۲۰۰۰ کانون خادم‌یاری رضوی در ۳۱ استان کشور

دو هزار کانون خادم‌یاری رضوی در ۳۱ استان کشور به صورت همزمان با حضور تولیت آستان قدس رضوی، به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

آغاز فعالیت ۲۰۰۰ کانون خادم‌یاری رضوی در ۳۱ استان کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز٬ دو هزار کانون خادم‌یاری رضوی در ۳۱ استان کشور به صورت همزمان با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، معاونان، مدیران ارشد این آستان مقدس و‌ جمع کثیری از خادم‌یاران رضوی از شهرستان‌های مختلف کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

در این مراسم که در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر در حال برگزاری است، دبیر امور استان‌های آستان قدس رضوی طی سخنانی روند آغاز فعالیت خادمیاران را تبیین کرد.

سید وحید موسویان گفت: تحول بنیادین در مدل خادمی امام رضا(ع) و گسترش عرصه خدمت از دیوارهای حرم به چارچوب جمهوری اسلامی ایران و باز شدن درب‌های خادم‌یاری با تدبیر تولیت آستان قدس رضوی، در سه سال گذشته فصل نوینی را پیش روی دلدادگان خدمت قرار داده است.

وی با بیان اینکه مرحله سازمان‌دهی و فعال‌سازی این خیل عظیم خادم‌‌یاران در سراسر کشور شکل گرفته است، ادامه داد: تحقق این مهم و توسعه عرصه خادمیاری حاصل همکاری بخش های مختلف آستان قدس با مدیریت مرکز خادم‌یاران است.

دبیر امور استان‌های آستان قدس رضوی، به تشکیل کانون‌های خادم‌یاری در سطح استان‌ها اشاره کرد و افزود: این کانون‌ها در ۲۷عرصه موضوعی فعالیت دارند.

موسویان تصریح کرد: سامانه خادمیاری امروز بیش از 200 هزار خادم‌یار را نشان می‌دهد که داخل این سایت ثبت‌نام کرده‌اند و مراحل ثبت و‌ جذب این خادم‌یاران توسط دفاتر ستادی در حال انجام است.

انتهای پیام/ 70031/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول