اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

فرماندار ساوه خبر داد

جذب 83 درصدی منابع اشتغال‌زایی روستایی ساوه

فرماندار ساوه گفت: تاکنون 83 درصد منابع اشتغال‌زایی روستایی جذب شده که منجر به ایجاد اشتغال مستقیم 226 نفر از روستائیان این شهرستان شده است.

جذب 83 درصدی منابع اشتغال‌زایی روستایی ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک؛ علی میرزائی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان ساوه با بیان اینکه تعامل دستگاه‌های اجرائی و بانک‌های عامل در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی نقش بسزایی در کاهش بیکاری دارد اظهار کرد: باید با ساز و کارهای مناسب روند پرداخت این‌گونه تسهیلات را تسهیل کرد.

وی با اشاره به این‌که امروزه اشتغال مهم‌ترین دغدغه اقشار مختلف مردم است، بیان کرد: با ایجاد فرصت‌های شغلی شاهد رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

فرماندار ساوه بیان کرد: کارگروه اشتغال در این شهرستان باید به‌صورت پویا و فعال پیگیر مصوبات و پیشنهادت ارائه شده باشد تا با افزایش اشتغال در مناطق مختلف شهری و روستایی با اعمال برنامه‌های هدفمند مسیر توسعه و رشد را سریع‌تر بپیماییم.

میرزایی گفت: تاکنون 83 درصد منابع اشتغال‌زایی روستایی جذب شده که منجر به ایجاد اشتغال مستقیم 226 نفر از روستائیان این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط این شهرستان باید همکاری سازنده‌ای را برای تقویت اشتغال داشته باشند.

فرماندار ساوه با اشاره به این‌که بیشترین آسیب در حوزه اقتصادی متوجه اقشار کم‌درآمد است، اضافه کرد: نهادهای حمایتی باید در بحث ایجاد اشتغال و روند دریافت تسهیلات برای این گروه‌ها و نیز رفع مشکلات و موانع موجود همکاری لازم را داشته باشند.

میرزایی ادامه داد: در صورتی که موانع فرا روی پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی رفع شود بسیاری از مشکلات و گرفتاری‌های ناشی از بیکاری به وجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به این‌که پیگیری مشکلات مردمی با در نظر گرفتن تکریم ارباب‌رجوع از سوی مدیران ضروری است، تصریح کرد: این امر رضایتمندی اقشار مختلف مردم از مسئولان و نظام را در پی دارد.

فرماندار ساوه بر تعامل سازنده اعضای کارگروه اشتغال برای تصویب طرح‌های پیشنهادی به‌صورت عملیاتی و عمل‌گرایی، تسهیل روند جذب اعتبارات از سوی بانک‌های عامل، هضم و پیگیری موضوعات در دستگاه‌های اجرائی به منظور پیشگیری از مراجعه به ادارات استان، تکریم ارباب‌رجوع، تلاش برای جذب تسهیلات اشتغال‌زایی به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرهای ساوه تأکید کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول