اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

شکست آمریکا و اسرائیل را همچون 40 سالگی انقلاب جشن می‌گیریم

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امیدواریم همانطور که چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتیم سقوط آمریکا، اسرائیل و دیگر طاغوتیان را جشن بگیریم و به جهان نشان دهیم اسلام ناب محمدی(ص) شکست ندارد.

شکست آمریکا و اسرائیل را همچون 40 سالگی انقلاب جشن می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم  حجت‌الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم که با حضور خانواده‌های مدافعان حرم ایرانی، عراقی، پاکستانی و افغانستانی در قم برگزار شد ضمن نثار درود و سلام بر روح مطهر شهدای مقاومت اسلامی اظهار کرد: در روزهای آغازین چهل سالگی دوم انقلاب و در سالروز سرور پیام بلند امام به روحانیت، کنگره بین‌المللی شهدای روحانیت شکل گرفته است تا اعلام کند روحانیت 40 سال پای انقلاب و ارزش‌های اسلام ایستاده است و امروز محکم‌تر از دیروز خواهد ایستاد.

وی افزود: روحانیت در این چهل سال نشان داد سر می‌دهد، تکه تکه می‌شود و زیر زنجیرهای تانک می‌رود ولی زیر زنجیرهای اسارت نمی‌رود و تسلیم نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اذعان کرد: امام خمینی(ره) خطاب به روحانیون گفت گمان نکنید اگر برای شرکت در جبهه نبرد حق بر ضد باطل درس و بحث را رها کردید ضرر کردید بلکه با مبارزه خود اسلام را تثبیت خواهید کرد.

حجت‌الاسلام شیرازی عنوان کرد: درس خواندن در حوزه مقدمه‌ای است برای رساندن جامعه به خدا، جامعه اسلامی بدون جهاد، مبارزه، ایثار و شهادت نمی‌تواند به خدا وصل شود.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) خود پیشتاز میدان جهاد و مبارزه بودند و فرزند برومند خود آقا مصطفی خمینی شهید راه اسلام را تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه عنوان کرد: بسیج جهانی اسلام امروز شکل گرفته است چون علما و روحانیون اسلام همیشه در صحنه حاضر بوده‌اند.

حجت‌الاسلام شیرازی بیان کرد: تا روحانی مدافع اسلام و روحانی ولی فقیه مسلمانان زنده است اجازه نمی‌دهد بر پیکر اسلام و انقلاب اسلامی ضربه‌ای وارد شود و اطمینان می‌دهیم آینده از امروز روشن‌تر است.

وی ادامه داد: امیدواریم همانطور که چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتیم سقوط آمریکا، اسرائیل و دیگر طاغوتیان را جشن بگیریم و به جهان نشان دهیم اسلام ناب محمدی(ص) شکست ندارد و همه دشمنان را با شکست مواجه خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: باور داریم با خون شهدا و  اراده محکم خانواده‌های شهدا انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت و به پیروزی بر طاغوتیان جهان خواهد رسید و پرچم این انقلاب به دست فرزند حضرت فاطمه (س) حضرت مهدی(عج) سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/78005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول