اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیکزادی پناه در تذکر شفاهی:

عدم تامین قطعات خودروسازان سونامی جدید بیکاری بوجود می‌آورد

نماینده مردم بم گفت: کارخانجات ماشین سازی در حال تعطیلی هستند و اخراج کارکنان را باعث شده اند که سونامی جدیدی برای کشور است و دولت باید موضوع را پیگیری کند.

عدم تامین قطعات خودروسازان سونامی جدید بیکاری بوجود می‌آورد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت با اشاره به خشکسالی های مستمر به خصوص در شرق کرمان که به علت وزش باد باعث هجوم شن های روان شده است، گفت: این پدیده خسارات زیادی را به زیرساخت ها وارد کرده که البته طرح مالچ پاشی آغاز شده و نیاز به اعتبار لازم برای ادامه آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 7 سال از شروع طرح آبرسانی از سد شهرستان بم می گذرد، افزود: با این حال به علت عدم نظارت و عدم پرداخت اعتبار این طرح تنها 50 درصد پیشرفت کرده و باعث خسارات اقتصادی و بهداشتی شده است.

نیکزادی پناه با بیان اینکه مجتمع خودروسازی جدید بم به علت عدم تخصیص ارز کافی برای واردات و قطعات جهت تولید به سمت تعطیلی می رود، خاطرنشان کرد: کارخانجات ماشین سازی در حال تعطیلی هستند و اخراج کارکنان را باعث شده اند که سونامی جدیدی برای کشور است و دولت باید موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول