اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فرمانده انتظامی سرخه خبر داد

کشف تنباکوهای تاریخ گذشته با بسته‌بندی جدید در سرخه

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه از کشف تباکوهای تاریخ گذشته با بسته‌بندی جدید در شهرک صنعتی لاسجرد خبر داد و گفت: با هوشیاری مأموران و تشکیل تیم ویژه از توزیع این مواد جلوگیری شد.

کشف تنباکوهای تاریخ گذشته با بسته‌بندی جدید در سرخه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرهنگ محمد مهرابی اظهار داشت: اقلامی شامل 19 هزار و 920 بسته توتون، 300 کیلوگرم تنباکو، 100 کیلوگرم اسانس خوراکی و 460 کیلوگرم مواد خوراکی طعم‌دهنده می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی سرخه در پی اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های محسوس و نامحسوس خود به فعالیت و عملکرد یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی لاسجرد مشکوک شده بودند، اضافه کرد: با تشکیل تیم ویژه و انجام هماهنگی‌های لازم قضایی تحقیقات میدانی آغاز و از توزیع این مواد جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی سرخه با بیان اینکه بازرسان بهداشت نیز پلیس را همراهی کردند، اظهار داشت: این واحد تولیدی انبوهی از تنباکوهای تاریخ مصرف گذشته را با بسته‌بندی جدید روانه بازار می‌کرد که با حضور به‌موقع نیروی انتظامی متهمان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهرابی ضمن بیان اینکه مأموران علاوه بر این سه تن زغال خارجی قاچاق به ارزش بالغ‌بر 500 میلیون ریال را کشف کردند، اضافه کرد: از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول