اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

در گفت‌و‌گو با فارس مطرح شد

شکست توطئه‌های آمریکا در برابر مقاومت مردم ایران

امام جمعه ابرکوه در گفتگو با فارس گفت: توطئه ‏ها و خباثت‏ هاى آمریكا علیه انقلاب به یُمن مقاومت مردم ایران، هیچ نتیجه ‏اى جز شكست‏ هاى پى‏ درپى براى آمریكا در بر نداشته است.

شکست توطئه‌های آمریکا در برابر مقاومت مردم ایران

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط بهتر برای فردای ملت ایران و الزامات تحقق آن، اظهار کرد: مقام معظم رهبرى به مناسبت ۱۹ بهمن‌ماه روز نیروى هوایى، در تبیین فردایى بهتر براى انقلاب اسلامى فرمودند: «فرداى ملّت ایران از امروز به‌مراتب بهتر است...

حسینی افزود: رهبر انقلاب در ادامه فرمودند: «فرداى شما جوان‏هاى عزیز که بنا است جاى گذشتگان را پُر کنید و بهتر از آن‏ها و یک پلّه بالاتر از آن‏ها حرکت کنید، از امروزتان به‌مراتب بهتر است؛ همه به خدا توکّل کنید، تلاش کنید، در هرجا که هستید احساس مسؤولیت و وظیفه کنید و به آن وظیفه عمل بکنید؛ خداى متعال هم با نظر لطف به شما خواهد نگریست و راه را جلوى شما ان‌شاءالله بازخواهد کرد.»

راهپیمایی 22 بهمن تضمین‌کننده فردای بهتر برای ملت ایران

وی اذعان کرد: اگرچه مردم ایران با حضور پرشکوه و حماسى خود در راهپیمایى ۲۲ بهمن‌ماه امسال که پایان ۴۰ سالگى اول انقلاب و آغاز ۴۰ ساله دوم است، تحقق این فرداى بهتر را عملاً تضمین کردند؛ اما تأمل در مؤلفه ‏هاى شکل‌دهنده و تداوم‌بخش انقلاب چرایى این آرمان بلند را روشن‏‌تر می‌کند.

امام‌جمعه ابرکوه خاطرنشان‌کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب رسیدن به قله متعالى‌انقلاب و تحقق کامل فردایى بهتر نیازمند الزاماتی از جمله حرکت بر مبناى ارزش‏ها و اصول انقلاب و عدم انحراف از راه خدا، تحمل دشواری‏ها و شرایط تحریم، همت و کار و تلاش بی‌وقفه است.

حسینی ادامه داد: پایبندى ملت به استقلال، عزت و سرافرازى حاصل از انقلاب اسلامى، نهراسیدن از دشمن، توکل داشتن به خدا و دفاع از دستاوردهاى انقلاب اسلامى از دیگر الزامات مورد نیاز تحقق فردایی بهتر برای ملت ایران است.

نفوذ آمریکا مانع پیگرد حقوقی و قانونی جنایت این دولت است

وی سپس در رابطه با چرایی مجسمه شرارت و خباثت بودن آمریکا، عنوان کرد: آمریکا به‏ عنوان ابرقدرت جهانى پس از جنگ جهانى دوم، به‏منظور بسط سلطه خود بر جهان مرتکب شرارت‏ها و جنایات فراوانى شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، یادآور شد: به‌رغم جنایات ‏بى‏شمار و نقض مکرر حقوق بشر توسط آمریکا در نقاط مختلف جهان، این رژیم به‏دلیل نفوذ و قدرتى که دارد تاکنون تحت پیگرد حقوقى و قانونى قرار نگرفته است.

حسینی ابراز کرد: در سطح جهانى بمباران اتمى ژاپن و جنگ ویتنام و در سطح منطقه حمایت از رژیم صهیونیستى، حمایت از تجاوز عربستان به یمن، حمله به عراق و افغانستان و پشتیبانى از داعش از مهم‏ترین مصادیق شرارت‏ها و جنگ‌افروزی‌های آمریکا محسوب مى‏شود.

رژیم آمریکا جنگ افزا و بحران‌آفرین است

امام‌جمعه ابرکوه افزود: پرونده توطئه ‏ها و خباثت‏ هاى آمریکا علیه انقلاب و جمهورى اسلامى ایران، یک پرونده قطور طى 40 سال گذشته است که به یُمن مقاومت مردم ایران، هیچ نتیج ه‏اى جز شکست‏هاى پی درپى براى آمریکا در بر نداشته است.

وی همچنین در رابطه با فلسفه شعار مرگ بر آمریکا تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب دولت آمریکا را نماد خشونت و مجسمه شرارت در دنیا معرفى کرده و در تبیین شعار «مرگ بر آمریکا » توسط ملت ایران و سایر کشورها فرمودند: «مرگ بر آمریکا یعنى مرگ بر ترامپ و جان بولتون و پمپئو! مرگ بر این‏ها یعنى مرگ بر سردمداران؛ ما به مردم آمریکا کارى نداریم؛ مرگ بر آمریکا یعنى مرگ بر شما چند نفر و آن گروهى که دارید اداره مى‏کنید کشورتان را، مراد این است؛ حالا در این دوره این‏ها هستند، در دوره‏ى دیگر هم دیگران؛ بحث ملّت آمریکا نیست».

بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی ازجمله برکات شعار مرگ بر آمریکا است

حسینی گفت: رهبر انقلاب با اشاره به این‏ که رژیم آمریکا به معنای واقعى کلمه تجسم شرارت، خشونت، بحران‌ساز و جنگ آفرین است، تأکید فرمودند: «تا وقتی‌که دولت آمریکا و رژیم آمریکا همین شرارت، همین دخالت، همین خباثت، همین رذالت را در اعمال خودش دارد، این مرگ بر آمریکا از دهان ملّت ایران نخواهد افتاد.»

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: تبیین مرزهاى گفتمانى انقلاب اسلامى و غیریت‏سازى آن با سایر گفتمان‏ها، بصیرت افزایی و دشمن‌شناسی، قدرت افزایی و بسیج کننده، اختلاف شکنی و وحدت‌آفرینی ازجمله برکات شعار «مرگ بر آمریکا«براى ملت ایران است.

انتهای پیام/3404/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول