اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

فارس گزارش می‌دهد

اصلاحات جدید در بازار پایه فرابورس/ رونمایی از ۳ تابلوی قرمز، زرد و نارنجی تا ۷۰ روز آینده

فرابورس ایران با انتشار متن کامل مقررات جدید بازار پایه فرابورس از جایگزینی ۳ تابلو قرمز، زرد و نارنجی با تابلو معاملات بازار پایه الف،ب و ج تا 70 روز دیگر خبر داد.

اصلاحات جدید در بازار پایه فرابورس/ رونمایی از ۳ تابلوی قرمز، زرد و نارنجی تا ۷۰ روز آینده

به گزارش خبرنگار بورس خبرگزاری فارس، مقررات جدید بازار پایه فرابورس با انجام طبقه بندی ناشران بازار پایه در تابلوهای "پایه زرد"، "پایه نارنجی" و "پایه قرمز" و انجام معاملات بر اساس این طبقه بندی برای حداکثر 70 روز کاری آینده به فرابورس ایران ابلاغ شد.

بهنام محسنی، معاون بازارهای خارج از بورس در اطلاعیه ای با بیان اینکه این مقررات در تاریخ 12 دی ماه 1397 به تصویب هیات مدیره سازمان بورس رسیده، عنوان کرده که در راستای بازنگری مقررات حاکم بر بازار پایه فرابورس تغییرات مربوطه در "دستورالعمل پذیرش،عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس ایران"، "دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران"، "دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات بلوک در فرابورس ایران" و "دستور العمل انضباطی ناشران ثبت شده پذیرفته شده " ابلاغ شده است.

به گفته وی طبقه بندی ناشران بازار پایه فرابورس در تابلوهای "پایه زرد"،"پایه نارنجی" و "پایه قرمز" و انجام معاملات بر اساس مقررات جدید طی مدت حداکثر 70 روز کاری اجرایی می‌شود.

در عین حال همزمان با امکان انجام معاملات بر اساس مقررات جدید ، "دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه فرابورس مصوب 28 اردیبهشت 95 سازمان بورس و اصلاحیه آن در تاریخ 3 خرداد ماه 96 منسوخ است.

متن کامل این اصلاحیه را از اینجا دریافت کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول