اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

با طرح شکایت 5 بانک انجام شد

تشکیل بزرگ‌ترین پرونده تخلف ارزی در خراسان رضوی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، از تشکیل بزرگ‌ترین پرونده تخلف ارزی در این استان با طرح شکایت 5 بانک خبر داد.

تشکیل بزرگ‌ترین پرونده تخلف ارزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی، حمیدرضا کریم مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی در این خصوص اظهار داشت: با شکایت بانک‌های انصار‌، پاسارگاد‌، حکمت ایرانیان‌، رفاه کارگران و ملت علیه یک شرکت بازرگانی، پرونده تخلف در این زمینه تشکیل و رسیدگی به آن از سوی شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات ارزی مشهد در سازمان تعزیرات حکومتی آغاز شد.

وی با اشاره به تحقیقات و بررسی‌های انجام‌ شده، اظهار کرد: در رسیدگی به این شکایت مشخص شد که شرکت مذکور دارای چندین پرونده است و با توجه به ارائه مدارک و مستندات این تخلف، از جمله تعهدات شرکت مبنی بر واردات کالا در قبال ارز دریافتی و ارائه ندادن برگ سبز گمرکی که نشان‌دهنده ورود و ترخیص کالاهای تعهد داده‌ شده باشد، تخلفات محرز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی یادآور شد: با اظهار‌نظر مسؤولان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی مبنی بر اجرا نکردن تعهدات این شرکت در قبال ارز دریافتی، اتهام این شرکت از نظر شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات ارزی محرز شد.

کریم افزود: درنهایت شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده، با تشخیص موضوع تخلف این شرکت را به استرداد مبلغ ٣۵۴‌ میلیون و ٣٣٢ هزار و ٨٧٧‌ یوان چین و ٩١١‌ هزار و ٢٠٠‌ یورو و ٨‌ میلیون‌ و ٧١۶ هزار و  832 ‌لیر ترکیه در وجه بانک‌های عامل و همچنین ابطال کارت بازرگانی محکوم کرد.

انتهای پیام/ 70042/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول