اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

در شب‌های موسیقی هگمتانه

کنسرت گروه «همایون» در همدان اجرا می‌شود

عصر امروز و در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر استان همدان، کنسرت گروه «همایون» اجرا می‌شود.

کنسرت گروه «همایون» در همدان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ در سومین روز از جشنواره موسیقی فجر استان، گروه موسیقی سنتی «همایون» به سرپرستی مهران مهرنیا و آواز «بامداد فلاحتی» در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی همدان به روی صحنه خواهد رفت.

صبح سومین روز بیست و یکمین دوره جشنواره موسیقی استان با حضور چشمگیر خانواده‌ها و کودکان آنها در برنامه «آشنایی کودکان با موسیقی» در محل پلاتو شماره یک مجتمع بوعلی آغاز شد؛ در این برنامه بیش از 50 کودک به همراه والدین خود حضور داشتند که کارشناسان انجمن موسیقی همدان به بیان مطالب آموزشی در حوزه موسیقی کودک، آشنایی با انواع سازها و... برای حاضران پرداختند.

در ادامه هم کارگاه پژوهشی با عنوان «فرم در آواز ایرانی» با سخنرانی «مهران مهرنیا» برگزار شد و پس از آن هم جلسه پژوهشی «مروری بر احوالات عارف قزوینی و میرزاده عشقی» با حضور استاد «علیرضا میرعلینقی» در محل پلاتو شماره 2 برگزار خواهد شد اما «آرش نصیری» از اساتید مطبوعات کشور هم برای حضور و سخنرانی در کارگاه «موسیقی و رسانه» امروز این جشنواره دعوت شده که برنامه خود را از ساعت 19 و در پلاتوی شماره 2 برگزار خواهد کرد.

حسن ختام سومین روز جشنواره موسیقی فجر همدان هم اجرای گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی «مهران مهرنیا»  و خوانندگی «مهرداد فلاحتی» است که از ساعت 20 و در سالن اصلی مجتمع بوعلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 89041 / 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول