اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اگر حمایت نباشد شاید نتوانم ادامه دهم

فصیحی: وقتی یاد خط‌خوردن از بازی‌های آسیایی می‌افتم، بغض می‌کنم

دونده اصفهانی ماده سرعت گفت: از بازی‌های آسیایی که تابستان برگزار شد دلخوری از فدراسیون دو و میدانی دارم و هنوز هم وقتی به آن اتفاق و خط خوردنم فکر می‌کنم بغض می‌کنم.

فصیحی: وقتی یاد خط‌خوردن از بازی‌های آسیایی می‌افتم، بغض می‌کنم

فرزانه فصیحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: تمرینات خود را به صورت مستمر و کامل انجام می‌دهم و همه حواسم به تمرینات است، برای مسابقات آسیای مرکزی و قهرمانی آسیا که بعد از عید است آماده می‌شوم.

دونده اصفهانی ماده سرعت افزود: تمرینات را دنبال می‌کنم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را ارائه دهم و بتوانم بهترین باشم و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورم.

وی با اشاره به عدم اعزام به بازی‌های آسیایی 2018 گفت: از بازی‌های آسیایی که تابستان برگزار شد دلخوری از فدراسیون دو و میدانی دارم و هنوز هم وقتی به آن اتفاق و خط خوردنم فکر می‌کنم بغض می‌کنم، چهار سال از عمرم را برای آن لحظه منتظر بودم اما نشد.

فصیحی در ادامه بیان داشت: اکنون نیز تلاش می‌کنم تا دوباره به بازی‌های آسیایی برسم، نمی‌توانم از دو و میدانی دل بکنم و دلم می‌سوزد که بخواهم آن را کنار بگذارم اما اگر حمایت نباشد و بودنم برای خودم ناراحت‌کننده باشد شاید نتوانم با‌ انگیزه ادامه دهم.

دونده اصفهانی ماده سرعت با بیان این‌که دلم برای افرادی که نا‌امید می‌شوند در دو و میدانی بمانند، می‌سوزد، هدف خود را موفقیت در مسابقات ستارگان آسیا عنوان کرد.

وی در خصوص انتخاب رئیس جدید هیأت دو و میدانی استان اصفهان نیز تصریح کرد: خیلی خوشحال بودم که برای سومین‌بار نماینده بانوان دو و میدانی‌کار در مجمع انتخاباتی بودم و امیدوارم توانسته باشم نقش مثبتی داشته باشم؛ از رئیس جدید انتظار دارم ورزش مظلوم دو و میدانی اصفهان را از رکورد و سقوطی که دارد نجات دهد.

فصیحی خاطر‌نشان کرد: نیروی انسانی و استعداد‌های زیادی در دو و میدانی وجود دارد، مدارس در زمینه استعداد‌یابی نقش مهمی دارند و می‌توان از این نظر کمک زیادی به دو و میدانی اصفهان کرد.

دونده اصفهانی ماده سرعت در پایان گفت: در این ورزش نیاز به یک باشگاه و اسپانسر داریم که ورزشکاران را مورد حمایت کند؛ زیر‌ساخت‌های اصفهان از لحاظ امکانات و تجهیزات ضعیف است و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت باشیم.

انتهای پیام/63090/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول