اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس اداره شبکه‌های نیکوکاری آذربایجان‌شرقی :

۱۶ هزار نفر در ۴ ماه اخیر به بدنه کمیته امداد اضافه شده است

رئیس اداره شبکه‌های نیکوکاری آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه در چهار ماه اخیر به علت نوسانات و مشکلات اقتصادی ۱۶ هزار نفر به بدنه کمیته امداد وارد شده‌اند.

۱۶ هزار نفر در ۴ ماه اخیر به بدنه کمیته امداد اضافه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی رضائیان بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تاسیس مرکز نیکوکاری نورالزهرا آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در حال حاضر کشور در یک جنگ اقتصادی قرار دارد که از تبعات آن می‌توان به مشکل تهیه گوشت اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید بر تقویت مراکز نیکوکاری دارد تا حاکمیت فقر به دست مردم حل شود، افزود: رسالت مراکز نیکوکاری و ایجاد آنها به خاطر همین تاکیدات است از این‌رو جهت منفک‌سازی کارهای زیادی انجام گرفته است.

رئیس اداره شبکه‌های نیکوکاری آذربایجان‌شرقی متذکر شد: معاندان به علت نام امام راحل روی کمیته امداد اقدام به تشنج‌افکنی و شایعه‌پراکنی علیه این نهاد انقلابی کرده‌اند در حالیکه کمیته امداد تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند پول جمع‌آوری شده  یک ناحیه را در ناحیه و منطقه دیگر هزینه کند چه برسد به شهر و استان و کشور دیگر.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌ای مرتبط برای فعالیت مراکز نیکوکاری وجود دارد که همه اطلاعات و فعالیت‌های آنها در سامانه ثبت شده که این اطلاعات در اختیار همه مردم قرار می‌گیرد.

رضائیان با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی طی سال توانسته بود تا ۲۵ هزار نفر را توانمند کرده و از بدنه کمیته امداد جدا کند، افزود: متاسفانه در چهار ماه اخیر به علت نوسانات و مشکلات اقتصادی ۱۶ هزار نفر به بدنه کمیته امداد وارد شده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثر درآمد مردم به مسکن اختصاص می یابد، از این‌رو اولویت اصلی کمیته امداد، مسکن‌‌سازی خواهد بود تا بتوان بار زیاد هزینه را از دوش آنها برداشت.

رئیس اداره شبکه‌های نیکوکاری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: خیران از نذر غذاهای گرم خارج شوند، چراکه یک وعده غذای برای هر نفر معادل ۲۰ هزار تومان است که با پول آن می‌توان لااقل برنج چند خانواده تامین کرد.

وی، توانمندسازی ۴۰ زن سرپرست خانوار توسط یکی از مراکز نیکوکاری تبریز را مورد اشاره قرار داد و گفت: با کارخانه تولید حوله هماهنگ شده‌ایم تا ۴۰ زن مواد خام را گرفته و حوله‌ها را در محلی که مد نظر گرفته بدوزند.

رضائیان خاطرنشان کرد: امیدوارم ضرب‌المثل "ایشلمیسن، ییسن" کار نکنی و بخوری از جامعه حذف شود.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/ 40/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول