اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

امشب

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در آستان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) خبر داد.

جشن میلاد حضرت زهرا(س) در آستان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: امشب بعد از نماز مغرب در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) این مراسم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنران مراسم ولادت دخت نبی مکرم اسلام حجت‌الاسلام شیری و مداح مجتبی روشن روان است گفت: در شب و روز میلاد در بقاع شاخص و امامزادگان شهرستان همدان این مراسم برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با اهمیت به تبیین شخصیت حضرت زهرا (س) و جایگاه زن در این مراسم افزود: محورهای سخنرانی‌های جشنهای میلاد حضرت زهرا(س) می‌تواند این موضوع باشد.

وی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) با نیکوترین خصلت‌ها و صفت‌های انسانی شایسته آن بود تا الگویی ارزشمند در تمام تاریخ بشر باشد گفت: زنان و بانوان جامعه ما ایشان را الگوی خود قرار دهند تا به فضیلت‌های بی‌شماری دست یابند.

حسینی با بیان اینکه روز ولادت حضرت زهرا(س) به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان «روز مادر» نام گرفت بیان کرد:  این روز بهترین فرصت برای ارج نهادن به مقام زن و آشنایی با روش زندگی حضرت  فاطمه(س) است.

انتهای پیام/89026/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول