اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران مطرح کرد

واگذاری بیمارستان قرچک به دانشگاه علوم پزشکی در صورت کم‌کاری بخش خصوصی

رئیس سازمان برنامه بودجه استان تهران گفت: در صورت گزارش کم‌کاری بخش خصوصی در اداره بیمارستان شهید ستاری قرچک، این بیمارستان به شبکه بهداشت و درمان یا دانشگاه علوم پزشکی واگذار خواهد شد.

واگذاری بیمارستان قرچک به دانشگاه علوم پزشکی در صورت کم‌کاری بخش خصوصی

نعمت‌الله ترکی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های استان تهران و مشکلات موجود در بیمارستان شهید ستاری قرچک به خبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک گفت: ساخت‌وساز بیمارستان‌های هفت‌تیر، فیروزآبادی و اسلامشهر است که هم‌اکنون با پیشرفت ۷۵ درصد در حال انجام است.

ترکی در خصوص مشکلات بیمارستان برکت شهید ستاری شهرستان قرچک گفت: این بیمارستان تازه تأسیس بوده و به بخش خصوصی واگذارشده و تعرفه‌های درمانی در این بیمارستان دولتی است.

وی افزود: اگر کاری که بخش خصوصی در بیمارستان برکت شهید ستاری انجام می‌دهد رضایتمندی مردم قرچک را در پی نداشته باشد، در این خصوص باید بررسی و ارزیابی توسط کارشناسان وزارت بهداشت صورت گیرد و اگر این بررسی‌ها و کم‌کاری بخش خصوصی توسط کارشناسان تائید شود این بیمارستان به شبکه بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی واگذار خواهد شد.

وی افزود: پروژه بیمارستان شهرستان ری در چند هفته‌ی گذشته کلنگ زنی شد و سقف رقم اعتباری برای بیمارستان تعیین شد که حدود ۷۰ میلیارد تومان برای این بیمارستان اختصاص یافت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مسؤولان و عوامل اجرایی قول مساعد دادند که بیمارستان شهرستان ری تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان تهران تصریح کرد: در شهرستان‌های دیگر مثل قدس، ملارد و شهریار هم هرکدام در حال احداث بیمارستان ۱۶۰ تا ۱۷۰ تخت خوابی هستند که پیشرفت 60 الی ۷۰ درصدی دارند و تا پایان سال ۹۸ قابل‌افتتاح است.

ترکی اظهار کرد: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی شهرستان ورامین با حضور مسؤولین استانی کلنگ زنی شد و یک بخش خصوصی هم اعلام آمادگی کرد تا با سرمایه خود این پروژه مهم  را به اتمام برساند.

وی افزود: بیمارستان 350 تخته خوابی ورامین به‌صورت مشارکتی توسط بنیاد برکت و دولت ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان تهران خاطرنشان کرد: با انجام و اتمام پروژه بیمارستان 350 تختخوابی ورامین مشکل کمبود بیمارستان در این شهرستان حل خواهد شد.

انتهای پیام/67037/م/الف40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول