اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

آزمون کتبی سراسری قرآن کریم 9 اسفند در زنجان برگزار می‌شود/ حضور 4 هزار و 300 شرکت کننده

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری آزمون کتبی سراسری قرآن کریم خبر داد و گفت: 4 هزار و 300 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

آزمون کتبی سراسری قرآن کریم 9 اسفند در زنجان برگزار می‌شود/ حضور 4 هزار و 300 شرکت کننده

احمد نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های اوقاف در حوزه قرآن و عترت بوده و در این راستا سالانه مسابقات قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون سراسری قرآن کریم امسال نیز 9 اسفندماه امسال با همکاری مستقیم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آموزش و پرورش برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مجموع در برگزاری این مسابقات 20 ارگان همکاری دارند.

مسؤول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 4 هزار و 300 نفر برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته مسابقات در هشت حوزه در استان زنجان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش کتبی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز نهم اسفندماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این آزمون در هشت مرکز برگزار و آزمون شفاهی نیز از 18 تا 28 اسفند و مختص دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

نوروزی تصریح کرد: در مرکز استان آزمون کتبی در هنرستان شهید مطهری و آزمون شفاهی نیز در دارالقرآن کریم برگزار خواهد شد.

مسؤول  امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ضمن اشاره به استقبال مردم از برنامه‌های قرآنی اوقاف و امور خیریه گفت: طی سنوات گذشته شاهد افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در این مسابقات بودیم.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول